Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] ciepła ciężko odpala  
Autor Wiadomość
sajmon70 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-10-07, 15:38   

Dzisiaj sprawdzę, bo już zaczyna mi pomysłów brakować, ale widzę ze jak miałem ćwierć zbiornika paliwa to gorzej odpalal a teraz ma ponad połowę i lepiej ale ciągle za drugim

[ Dodano: 2017-10-08, 21:20 ]
Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie i po włączeniu zapłonu odrazu 4 bary, podniosłem listwę paliwowa i wtryski nie puszczają paliwa wiec ok, może jest przepływomierz źle parametry podaje?, błędów zero, temperatura dobra na vagu zresztą czujnik ten z tyłu od temp. Tez wymieniłem, już powoli brakuje rzeczy do wymiany
_________________
Audi S8 D2 manual
 
 
jairzinho7 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-09, 08:06   

sajmon70 napisał/a:
Dzisiaj sprawdzę, bo już zaczyna mi pomysłów brakować, ale widzę ze jak miałem ćwierć zbiornika paliwa to gorzej odpalal a teraz ma ponad połowę i lepiej ale ciągle za drugim

[ Dodano: 2017-10-08, 21:20 ]
Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie i po włączeniu zapłonu odrazu 4 bary, podniosłem listwę paliwowa i wtryski nie puszczają paliwa wiec ok, może jest przepływomierz źle parametry podaje?, błędów zero, temperatura dobra na vagu zresztą czujnik ten z tyłu od temp. Tez wymieniłem, już powoli brakuje rzeczy do wymiany


Miałem dokładnie te same objawy w swoim Mercedesie S124 - winne były sonda lambda (dawała zły odczyt i komputer nakazywał zbyt ubogą mieszankę) oraz przepływomierz. Do tego przeczyściłem przepustnicę i zaczęło działać jak należy (działa tak do tej pory).

Na Twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia wszystkich parametrów pracy silnika na VAGu-jeśli gdzieś będą odchyły od normy, to tam trzeba by szukać przyczyny i pierwszych kandydatów do wymiany.
 
 
sajmon70 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-10-09, 10:40   

Przepustnica jak i kolektor ssący był wyciągany i czyszczony łącznie z przepustnica i odrazu wezyki podciśnienia wymienione, błędów sond nie ma, żadnych błędów nie maale czy sądy mają wpływ na odalanie auta? Raczej nie jedynie przepływka, fakt że pewnie sądy są w roczniu auta😊
a wiecie jakie powinny być parametry przeplywomierza? Na którym bloku sprawdzić sądy?
_________________
Audi S8 D2 manual
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-10-09, 20:16   

http://www.a8team.pl/d2-p...011-vt19258.htm

<hihi>
 
 
sajmon70 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-10-09, 21:07   

A może być ze podciśnienie wyleciało ze zbiornika w lewym nadkolu? Bo tam kiedyś mi wyleciało jak nadkole ściągałem i tak lekko w sądziłem ale tam uszkodzone było to wejście.
_________________
Audi S8 D2 manual
 
 
jairzinho7 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-11, 11:39   

sajmon70 napisał/a:
A może być ze podciśnienie wyleciało ze zbiornika w lewym nadkolu? Bo tam kiedyś mi wyleciało jak nadkole ściągałem i tak lekko w sądziłem ale tam uszkodzone było to wejście.


Podciśnienie nie powinno mieć wpływu na odpalanie samochodu - a już na pewno nie sprawiłoby, że na zimnym odpala bez problemu, a na ciepłym trzeba dłużej kręcić.
 
 
sajmon70 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-10-11, 13:07   

Zimny czy cieply pali za drugim razem.
Zachowuje sie tak jak by za pierwszym razem sie zalewal lub brakowało mu Pb.
Sondy zamówiłem Boscha bo i tak trzeba zmienic i zobaczymy
_________________
Audi S8 D2 manual
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-10-11, 20:49   

bez lambdy by nie zapalał tak
bo jak skasujesz babole to kasujesz mapę a i tak jak jest zimny to z nich nie korzysta tylko z mapy i czujników .
Na pewno taka wymiana nie zaszkodzi
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-10-11, 21:06   

Temat rzeka.Jeżeli pompa simensa(z dwoma krócicami na dole pompy) ,nowy regulator , ciśnienie ok, to jeszcze zatankuj pod korek i jak po 12 godzinach odpali od strzała to będzie wszystko jasne.
 
 
sajmon70 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-10-12, 22:54   

Sondy Boscha kupiłem i zmieniłem bo moje stare juz ledwo chodziły a te zapieprzaja  czuć ze lepiej idzie, pojeździłem z vagie i parametry super, przepływka chodzi rewelacyjnie przy pełnym bucie  jeszcze czujnik położenia walu zmienię ale błędów żadnych nie ma i chodzi super jedynie nieraz na światłach jak stanę i wrzucę na luz to obrotami zamacha od 200 do 750, zaznaczam że to manual 😊 kurcze jestem mechanikiem i naprawiam audiole ale ten przypadek to jakiś amargedon.
wydaje mi się ze jak zatankuje 0,75 zbiornika to odpala o wiele lepiej ale dlaczego to ma wpływ? Paliwo wybiera do rezerwy, a odpalanie ciężkie? Jak to jest?
może kupić dodatkową pompę paliwa tylko ciśnienie mierzone i jest 4 bary czego tu się czepiać? Brak pomyslu
nawet po dziesięć razy wlaczalem i wylaczalem zapłon żeby pompa dopompowala ale i tak samo odpala, za drugim razem od pierwszego strzała jak by nitro dostal
_________________
Audi S8 D2 manual
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-10-12, 23:15   

Moim zdaniem masz problem z LPG na 99%. O ile jesteś pewien że pompa i wszystkie jej uszczelniacze ok.I nie wymieniaj czujników i itp. Masz problem z lpg lub pompą.
 
 
sajmon70 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-10-12, 23:33   

LPG z węży gaz wypuściłem także w układzie nie było gazu i na paliwie 98 zrobiłem koło stu kilometrów i dalej to samo😡
_________________
Audi S8 D2 manual
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-10-12, 23:48   

Powiem tak kolega miał a8 z lpg jeździł 6 lat i zero problemu z odpalaniem i na dodatek wiecznie bieda świeciła .Ja kupiłem A8 co kolega "Bugalona" ma i u gościa jak auto odpaliłem zobaczyłem jaka głęboka rezerwa to aż mi się słabo zrobiło <niechce> .Auto zapalało od strzała po jakiś 7 miesiącach na lpg zaczeła zapalać na dwa-trzy razy .I wystarczyło przejechać ok 500-700 km na pb.I znów auto paliło od strzała .No i Jak było zalane pod korek to też zero problemów.Ale tego nie rozumiałem <hmm> ,nie pojmę chyba nigdy <bezradny> .
 
 
sajmon70 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-10-13, 05:33   

No właśnie błędów zero, parametry znakomite, chodzi rewelacyjnie, wszystkie czujniki nowe, ciśnienie paliwa super, świece ori cztero-elektrodowe, cewki nowe wszystkie beru, jedynie moduły stare, pompa vdo nowa, uszczelnienie kosza itd. A audiolka uparta i ciągle za drugim pali😬
Jestem uparty i w końcu dojdę do tego ale naprawdę to jest jakieś czary mary😊

[ Dodano: 2017-10-13, 20:31 ]
Dzisiaj Zatankowalem do przed ostatniej kreski na wskaźniku a i tak samo odpala nie ma różnicy 😡 chyba pojadę do kolegi żeby jakiś program wgrał może pomoże.
może jakieś masy słabe albo zasilanie aczkolwiek błędu nie ma
_________________
Audi S8 D2 manual
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-10-13, 22:36   

może iskra ginie ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.