Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] ciepła ciężko odpala  
Autor Wiadomość
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 243
Skąd: WLKP
Wysłany: 2016-07-06, 23:25   

Zimna paliła na dotyk.Ale jak po rozgrzaniu zgasiłem i np. poszedłem na zakupy i wrócłem po 20minutach to już był problem.Chwilkę trzeba było kręcić nim odpaliła.Po wymianie wtrysku nie ma problemu.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-07-07, 06:18   

daniel3262 napisał/a:
bartez83, Fakt czasami szybko mi ubywała benzyna nawet się dziwiłem czemu może faktycznie przepuszcza...


A sprawdzales czy w przewodzie podcisnieniowym od regulatora na listwie wtryskowej nie ma przypadkiem paliwa?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
daniel3262 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 70
Skąd: Chełm
Wysłany: 2016-07-07, 19:40   

ernesto, Tak sprawdzałem i sucho
 
 
sajmon70 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-09-30, 11:40   

Witam chłopaki moja S8 d2 97 rok rano odpala za trzecim razem a jak ciepły to za pierwszym prawie jak by chciała ale zgaśnie a za drugim od kopa, regulator zmieniony , gaz opóruzniony pompa wymieniona układ uszczelniony, nawet stacyjka z dziesięć razy robiłem żeby pompa chodziła i tak samo. Zastanawiam się czy nie ma spadku prądu na ECU, wprawdzie kręci dobrze ale prąd może iść słaby na ECU, świece nowe Boscha cewki wszystkie nowe beru, już mi brakuje pomysłu błędów nie ma po za tym ze dwa razy było zbyt niskie napięcie terminal 30
dzięki za jakieś sugestie
_________________
Audi S8 D2 manual
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-09-30, 19:34   

popa paliwa zmierz ciśnienie paliwa przed listwą
 
 
sajmon70 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-09-30, 22:44   

Mówisz ze pompa? Pompa nowa simens filtr paliwa nowy i regulator także
_________________
Audi S8 D2 manual
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-10-01, 13:47   

co z tego że nowa :]
jak stwierdzisz że ciśnienie paliwa ok jest na listwie to wtedy można stwierdzić że to nie to
 
 
sajmon70 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-10-05, 09:09   

Czasami jak stanę na światłach to obroty silnika wahają się między 200 a 1000
i jak jest zimniej to ciężej odpala, czujnik temp. Biały wymieniony
_________________
Audi S8 D2 manual
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-10-05, 11:05   

ty masz krokowy
lub gdzieś lewizna
 
 
sajmon70 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-10-06, 07:11   

Ściągał em kolektor nowe uszczelki nowe wezyki , odmy nowe i kurcze juz brak pomysłu, żadnych błędów. Zastanawiam się nad sondami
_________________
Audi S8 D2 manual
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-10-06, 07:26   

Może na zimno regulator jałowych vel silniczek krokowy się przycina?
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
sajmon70 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-10-06, 17:13   

Możliwe aczkolwiek całą noc moczyć się w nafcie. Zatankowalem dzisiaj paliwo 98 mam ponad pół zbiornika i odpala lepiej aczkolwiek za drugim razem a czasem za pierwszym zależy po jakim czasie go odpaleniem, jeżeli po 30 min to odpali od pierwszego a jeżeli z 5 min to już za drugim, kurcze juz brak mi pomysłu.
Nawet próbowałem dziesięć razy zapłonem się bawić żeby pompa napompowala paliwo ale żadnych popraw, ale jak odpali to przez chwile słychać jak by pompa paliwo z powietrzem brało taki odgłos zapowietrzonego układu, ale jak wyciągam pompę to w koszu było paliwo i to pół tego kosza.
_________________
Audi S8 D2 manual
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-10-06, 21:28   

a lpg nie miesza ?
 
 
sajmon70 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-10-06, 21:47   

Wiesz spuszczalem gaz z reduktorów ściągając węże wiec układ był pusty, pojeździLem na benzynie i to samo juz tak jeżdżę od wiosny bo zima w mrozy dobrze odpalal, i później coraz gorzej jutro będę miał manometr sprawdzę ciśnienie jakie jest ale wiosna jak mierzyłem to tylko zapłon włączyłem i juz było 4 bary, cały czas zastanawiam się czy gdzieś prąd do ECU nie jest za niski, wprawdzie błędów nie ma ale jakiś czas temu był błąd terminal 30
_________________
Audi S8 D2 manual
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 243
Skąd: WLKP
Wysłany: 2017-10-07, 12:32   

Listwa do góry i włącz pompę na krótko i sprawdź czy któryś wtrysk nie puszcza paliwa do kolektora ssącego.Mialem to samo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.