Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] ciepła ciężko odpala  
Autor Wiadomość
mirek1224 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mirek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 2
Skąd: katowice
Wysłany: 2013-02-13, 00:10   

ja stawiam na reduktor cisnienia paliwa ja tez teraz taki problem mialem na zimnym auto palilo a na cieplym jak postalo okolo 30min do godz to juz byl klopot okazalo sie ze reduktor cisnienie puszczal paliwo oraz w moim przypadku inger. gazownika
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-13, 07:10   

mirek1224 napisał/a:
ja stawiam na reduktor cisnienia paliwa ja tez teraz taki problem mialem na zimnym auto palilo a na cieplym jak postalo okolo 30min do godz to juz byl klopot okazalo sie ze reduktor cisnienie puszczal paliwo oraz w moim przypadku inger. gazownika

a jestem w stanie go sprawdzic czy to napewno on?
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-13, 09:52   

ja wstawiłem trójnik na zasilaniu do listwy i wtedy wszystko jasne ,mi ciśnienie trzyma na pewno 4 godziny bo dłużej nie chciało mi się czekać ,a jak jest uszkodzony od strony podciśnienia to po prostu paliwo wydostaje się przez wężyk od podciśnienia .Jak by coś mam ze cztery sprawne bo też kupowałem bo myślałem że to to a nie wiedziałem jak go sprawdzić.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-13, 11:31   

Marcin1981 napisał/a:
ja wstawiłem trójnik na zasilaniu do listwy i wtedy wszystko jasne ,mi ciśnienie trzyma na pewno 4 godziny bo dłużej nie chciało mi się czekać ,a jak jest uszkodzony od strony podciśnienia to po prostu paliwo wydostaje się przez wężyk od podciśnienia .Jak by coś mam ze cztery sprawne bo też kupowałem bo myślałem że to to a nie wiedziałem jak go sprawdzić.

czyli przed regulatorem zamontowałeś trójnik? i go ominołeś? czy go wymontowałeś calkiem ? pytam bo dopiero dzisiaj sie wezme za to i nie ogladałem jak to tam wyglada wszystko
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-13, 17:40   

Marcin1981 napisał/a:
ja wstawiłem trójnik na zasilaniu do listwy i wtedy wszystko jasne ,mi ciśnienie trzyma na pewno 4 godziny bo dłużej nie chciało mi się czekać ,a jak jest uszkodzony od strony podciśnienia to po prostu paliwo wydostaje się przez wężyk od podciśnienia .Jak by coś mam ze cztery sprawne bo też kupowałem bo myślałem że to to a nie wiedziałem jak go sprawdzić.

z podciśnienia sączy sie paliwo ;( problem wykryty jutro zamawiam nowy i wymieniam . Opisze wszystko po wymianie czy jest OK Pozdrawaim
 
 
mirek1224 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mirek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 2
Skąd: katowice
Wysłany: 2013-02-13, 18:01   

tak jestes go w stanie sprawdzic sciagajac wezyk z podcisnienia na listwie wtryskowej jesli bedzie paliwo tam sie pokazywalo to masz odpowiedz .bo tam nie powinno sie pokazac paliwo
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-15, 06:57   

wszystko jasne , maszyna chodzi pali a nawet lata ;-) jednak regulator ciśnienia paliwa !
dzięki chłopaki
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-04-16, 21:37   

Panowie podepnę się, dzis mialem taka dziwną sytuację, ze wyjechalem z garażu (silnik zimny), przejechalem ze 100 metrów prędkością 30km/h i przy dohamowywaniu do zera silnik zaczal spadać z obrotów, zgasł. Odpalam, kręcił z 6 sekund zanim załapał, a gdy odpalił to chodził bardzo nierówno, jakby nie na wszystkie gary, i szarpało budą. Wróciłem się pod dom żeby podpiąć vaga, zgasilem silnik. Błędów żadnych nie było, to odpaliłem ponownie, znów kręcił długo zanim odpalił, i znów nierówno chodził. Przełączyłem na gaz, strzelił ze 3 razy w tłumik zanim na gaz się przełączył, i zaczął chodzić już poprawnie. Po ponownym przełączeniu na bene, chodził już normalnie. Potem pojeździłem z 20 kilometrów, gasiłem odpalałem i już normalnie wszystko było. Wcześniej nie miałem takich akcji, jedynie co to 2 razy się zdarzyło, że gdy silnik był zimny, to kręcił bardzo długo zanim odpalił (kręcił tak jakby nie miał kompresji).
Miał ktoś taki przypadek? może to być odzywająca się pompa paliwa?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-17, 08:59   

Lewizna na dolocie. Identyczne objawy miałem w A4 sprawdź jeszcze czy dolot nie jest przytkany, filtr powietrza i czy przepustnica chodzi prawidłowo.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-04-17, 09:18   

uff dzięki Erni, pocieszyłeś mnie, zaraz to obczaję :D
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-17, 10:02   

U mnie była taka sytuacja że auto rano nie chciało odpalić, kręciłem kręciłem i nic. Jak odpalił to zgasł. za 2 lub 3 razem dopiero odpalił ale miał problemy z wkręceniem się na obroty. Po chwili już było ok.
W moim przypadku okazało się że jedna rura od dolotu zsunęła się i przepływomierz nie widział odpowiedniej masy powietrza. Tzn widział ją powiedzmy 50% i do tych 50% dawkował paliwo. Lecz po drodze nagle dostawał drugie 50% powietrza. Skład mieszanki był nieprawidłowy bo miał za dużo powietrza i gasła.
Poprawiłem i było w miarę lecz dalej nie to samo. Następnym problemem był filtr powietrza który był zapchany, zaklejony śmieciami. Myszy sobie urządziły gniazdo w obudowie filtra.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-04-17, 15:56   

Poprawiłem rurę od przepustnicy, bo wydawało mi się że krzywo siedziała.
Poza tym filtr powietrza mam nowy, przeplywke także, mam nadzieje ze juz nie bedzie wiecej takich probelmów ;)

EDIT:
Dziś sytuacja się powtórzyła, jednaka to coś z pompą paliwa, bo przy zapłonie była cisza (nie było słychać że podaje paliwo). Odpaliłem na gazie, pochodził chwile i przelaczylem na benzyne, wtedy już załapał. Nie wiem czy szykować się na wymiane pompy :/
 
 
daniel3262 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 70
Skąd: Chełm
Wysłany: 2016-07-03, 19:36   

witam mam ten sam problem co kolega chicken20091986, ale nie sączy mi się paliwo z podciśnienia,gaz był sprawdzany odpiety całkowicie nawet i nadal źle pali na ciepłym jak postoi 20/30min,komputer nie pokazuje żadnego błędu,w czym może tkwić jeszcze problem? <bezradny>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-03, 20:15   

jeździłes na pb kilkadziesiąt km? Bo może masz mapy rozjechane?
 
 
daniel3262 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 70
Skąd: Chełm
Wysłany: 2016-07-03, 22:50   

Z 15km zrobiłem,rozjechane mapy mają wpływ na odpalenie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.