Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Nierówna praca po 2-3h postoju  
Autor Wiadomość
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-07-09, 15:51   

Sprawdź podciśnienia, również podciśnienie idące do reduktora LPG. Gruszki kolektora ssącego zaciągnięte po odpaleniu?

Zaślep też może na próbę EVAP, najlepiej przy przepustnicy, ale jak się nie da, to przy zaworze.
 
 
milosik 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: milo
Jeżdzę: s6 c5
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2017-07-10, 21:35   

w moim przypadku kopcenie na czarno,zapach nie dopalonego paliwa, okazało się problemem z lpg. Skopiuj ustawienia lpg, usuń wszystkie mapy, wykasuj błędy, pośmigaj na pb i zobacz co i jak.
 
 
Śmiechu 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Maj 2015
Posty: 27
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2017-07-12, 02:51   

milosik, kolega ma zakrecona butle z lpg ( nie sadzę ze przyciskiem wyl. tylko <faktycznie> )

Pawel tylko na cieplym?? piszesz tez ze rano podobnie jest.

cisnienia paliwa trzyma? mialem ze Niby nabijala ok ale po kilku godz. spadalo cisnienie na listwie. Wtryskiwacz?? Gumowy waz puscil w zbiorniku u Ciebie powinny byc plastikowe jak nie myle sie.
zbiornik paliwa ok paliwo i evap dziala??
rozrzad ok? mogl przeskoczyc, auto na zimnym kulalo i przy odpalaniu a na cieplym bylo ok.
Gruszki, podcisnienia tez wtryskow jak masz, dolot kpl.

Powinny byc bledy w kompie, moze cos w blokach jest podejrzanego sciagi nie moge znalezc do FL.
 
 
milosik 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: milo
Jeżdzę: s6 c5
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2017-07-12, 11:55   

To że ma butle zakręconą to nic nie znaczy. Zrób dokładnie tak jak napisałem i daj znać co i jak.
 
 
PawełBS 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 61
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2017-07-12, 19:00   

Gaz był zakręcony i silnik odpalony aż przełączy na bp.

Może tak być że gaz przestawia benzynę, ale nie sądzę bo korekty zawsze były w okolicy 0. Dziś cały dzień auto stało z odpiętym aku, bo zawiozłem alternator do zrobienia. Pojeżdzę dwa dni na benzynie zobaczymy czy się coś poprawi.

Śmiechu dzieje się to też na zimnym tylko w mniejszym stopniu, ale na zewnątrz musi być gorąco ok 30st. Błędów brak, rozrząd ok, gruszki, podciśnienia również w porządku. Ciśnienia paliwa nie mierzyłem, a pompę mam zamiennik. Pamiętam jeszcze jak była ori to problem był taki sam, więc nie stawiałbym na problem z paliwem. Evap nie sprawdzałem tak jak pisał kolega wyżej. Sprawdzę jeszcze to i te zawory sas.
 
 
Krzysztoff 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzytsztof
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 10
Skąd: gdańsk
Wysłany: 2017-07-18, 10:49   

Udało się rozwiązać problem?
 
 
Proxxy 

Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Rzeszów/Podkarpackie
Wysłany: 2017-07-19, 01:51   

No właśnie. Też czekam aż może w końcu komuś uda się uporać z tym tematem, bo mi już pomysłów brak. <bezradny> Dwie, trzy godziny postoju, silnik ostygnięty ale nie do końca. Odpalenie i telepanko. Idę do tyłu posłuchać wydechu, a tam charakterystyczne odgłosy, ewidentnie nie chodzi na jeden gar. <onie> Wsiadam do auta, zapinam "D" i ruszam. Pierwsze metry i problem znika. Bestia kopie jak wściekła. Jest moc, pięknie zmieniają się fazy rozrządu, skraca się dolot, no poprostu niemal że fabryka. Nie ma się do czego przyczepić. Zatrzymam się, wbiję "P", i już delikatnie się zaczyna, chociaż wtedy tylko jakby próbuje przerywać na ten jeden gar. Zgaszę dziada, odpale i już nie chodzi na jeden, diabli wiedzą na który. I znowu wystarczy ruszyć z miejsca, i po problemie. Krew mnie zaleje. <onie> Na Vagu czysto, błedów brak. Nie zlicza również wypadających zapłonów, chociaż ewidentnie nie chodzi jeden gar. Świece mają przejechane ok. 20 000 km. Cewki wszystkie nowe, wymienione dwa miechy temu ( NGK czerwone tfsi + adaptery ) Jak już wspomniałem wyżej, gruchy chodzą że aż miło, więc podciśnienia też raczej ok, lewizny nie ciągnie. Przepustnica wyczyszczona i zaadoptowana. Sondy nowe, mają może pół roku. Wygląda to ewidentnie na jakiś problem z zapłonem, tylko jaki? I czemu tylko na ciepłym? Na zimno po nocy nigdy. Siły już nie mam.
_________________
To już moje czwarte Audi, z czego drugie S i pierwsze serii 8:)
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-07-19, 08:05   

Jakie ma sprężanie?
Trzeba sprawdzić wydatek wtryskiwaczy.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 243
Skąd: WLKP
Wysłany: 2017-07-19, 09:35   

A sprawdzałeś czy któryś wtrysk nie puszcza beny do kolektora???Ja też walczyłem z tym odpalaniem i się okazało się ze wtrysk puszczał.Wymieniłem i problem znikł.
 
 
PawełBS 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 61
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2017-07-19, 11:01   

Widzę że nie tylko ja mam podobny problem. U mnie napewno chodzi na 8garów. Odpięcia aku i jazda na benzynie nic nie dała. Mam jeszcze podejrzenie regulatora ciśnienia paliwa.
 
 
Proxxy 

Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Rzeszów/Podkarpackie
Wysłany: 2017-07-19, 11:44   

Jak zdiagnozować te wtryski? Bo tego jeszcze nie robiłem. Chociaż z jakim mechaniorem bym nie gadał, odrazu przypuszczają brak lub chwilowy zanik iskry. I nie robi na nich wrażenia fakt, że świece mają dopiero 20 000 km przelotu, a cewki dwa miesiące. Bo to i tak wszystko CHINA. <blee> Dodam tylko, że w moim przypadku podczas tego jak nie chodzi ten jeden gar, nie ma żadnego dymienia, kopcenia czy czegokolwiek. Prawdę mówiąc, to stojąc za autem nawet nie widać że motor jest odpalony, poza oczywiście tym prychaniem nie pracującego, przerywającego cylindra. I co jeszcze ciekawe, to nawet nie czuć specjalnie nie spalonej benzyny, jak to w takich przypadkach bywa. Wszyscy jak jeden czepiają się świec i cewek. Możliwe że któraś świeczka już się nachodziła, a cewka jakaś wadliwa padła po dwóch miechach?

P.s. Nie mam gazu, ani też jakichkolwiek problemów z odpalaniem <bezradny>
_________________
To już moje czwarte Audi, z czego drugie S i pierwsze serii 8:)
 
 
PawełBS 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 61
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2017-07-19, 11:53   

Sprawdziłem przed chwilą u siebie w taki sposób; odłączyłem pompę Sai i odłączyłem od niej węża żeby sprawdzić czy wogóle zawory sas otwierają. Auto było zimne po nocy i węża wydobywają się takie dźwięki
https://megawrzuta.pl/download/703371292061ed273f0dd432b8c2ac17.html

Dmuchałem wtedy w węża i nie ma oporu więc niby zawory za głowicami otwiera.

Dodatkowo nawet jak auto jest zimne ssanie się wyłączy to z wlotu filtra powietrza słychać co jakiś czas pukanie, jak by wypadający zapłon. ale z tłumika nic nie słychać <bezradny>

Zaobserwowałem jeszcze że auto nie musi stać 2-3h żeby pojawiły sie te objawy. Wystarczy że zgaszę zimne auto, odpalę ponownie za 30min i już przebiera. Zejdzie z ssania i już jest ok
 
 
Proxxy 

Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Rzeszów/Podkarpackie
Wysłany: 2017-07-19, 12:33   

Widzisz, a u mnie na ssaniu jest w zasadzie ok, problem się zaczyna gdy robi się ciepły, lub całkiem się zagrzeje. <bezradny>

[ Dodano: 2017-07-20, 10:53 ]
No, a wczoraj auto odpalane i gaszone kilka razy, w większości na ciepło i co? I ani razu nie kichnął nawet. <bezradny> Uwielbiam takie usterki typu " pojawiam się i znikam "

P.s. Jak się znajdzie trochę czasu, to przyglądne się świeczkom. Zobaczymy jak wyglądają po tych 20 000 km przebiegu, co w pewnym stopniu da też pogląd jak wygląda spalanie mieszanki w poszczególnych cylindrach.
_________________
To już moje czwarte Audi, z czego drugie S i pierwsze serii 8:)
 
 
PawełBS 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 61
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2017-07-20, 12:39   

Jakie masz świece założone?
 
 
Proxxy 

Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Rzeszów/Podkarpackie
Wysłany: 2017-07-20, 16:22   

Świece mam jakieś NGK V-line. Według katalogu niby.
_________________
To już moje czwarte Audi, z czego drugie S i pierwsze serii 8:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.