Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 3.7PB/LPG ] gasnie, szarpie, przymula, Cat i asr  
Autor Wiadomość
Kammil 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 31 Paź 2017
Posty: 13
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2017-12-12, 20:26   [D2 96 3.7PB/LPG ] gasnie, szarpie, przymula, Cat i asr

witam, mam taki problem, że podczas jazdy czasem auto szarpnie raz mocniej, jakby po prostu zgasło przy obojetnie jakiej prędkości i od razu odpalało i przy tym zapala sie kontrolka CAT, która od razu gaśnie i auto znowu odżywa, ostatnio zgasło mi podczas jazdy i jechałem na zgaszonym kilkaset metrów, po czym oczywiscie normalnie odpalił jak zawsze, czasem gdy stoje na D na światłach też zapala mi sie kontrolka CAT i auto gaśnie, oczywiście bez problemu od razu odpalam je znowu, wszystko dzieje się nieregularnie jednego dnia pare razy a później przez 2 tygodnie nic sie nie dzieje, nie wiem czy jest to też powiązane ale zawsze jak postoje z zapalonym silnikiem z 20 minut bez ruchu to auto przez pare kilometrów, nie ma mocy, obroty wchodzą wolniej a jak ma 5 tysięcy obrotów nawet na dwójce to dostaje takiego strzała, że zaboksuje przy 100km/h na suchym asfalcie i od tego momentu jedzie normalnie, aktualnie codziennie gdy je odpalam nie chce mi zmienić przez kilkanascie kilometrów na gaz i pokazuje jakby się skończył przy czym wywala błąd cat i asr i nie chodzi na wszystkie cylindry, po kilkunastu kilometrach, gasze silnik, odpalam i działa jak należy, nawet jak znowu wystygnie odpale na wieczór nie mam cat ani asr, dopiero za dzień lub dwa. Pojawiają mi się też problemy ze skrzynią, czasem z opóźnieniem sporym wrzuca mi biegi, ewentualnie je zrzuca i daje sama neutralny gdy troszkę mocniej hamuje a jest to uciążliwe jak się jedzie pod górke, mocno się zahamuje i auto się cofa, dopiero po dodaniu gazu wrzuca bieg, jak wrzucam ręczną skrzynie to czasem na jedynce auto ma zmułe i telepie. błędy 01192, 00526, 16989. pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-12-12, 23:19   

Wpierw obejrzyj czy ECU nie pływa, potem przeczyść mu kostki. Jak nie pomoże wywal w pi*du sterownik gazu i pojeździj jakiś czas na samej benzynie. Jeśli jesteś pewny, że instalacja gazowa jest poprawnie założona a nic się nie poprawi to ECU właśnie kończy swój żywot.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Kammil 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 31 Paź 2017
Posty: 13
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2017-12-15, 18:58   

kupuje sprawny sterownik silnika, zobaczę czy będzie działać, dzwoniłem do magika który się zajmuje naprawą sterownika silnika i wycenił do 600 złoty, więc bardziej się opłaca kupić następny sterownik silnika

[ Dodano: 2018-01-05, 18:31 ]
kupilem sterownik silnika auto odpalalo i gaslo wiec odeslalem, na starym sterowniku (mam dwa) wywala wiecej bledow np. misfire cylinder 2, voltage to low, wykrecilem wszystkie swiece i wymienilem znowu, wczesniej 10tkm temu na beru, dzisiaj na ngk, swieca na drugim cylindrze miala osadzony kamien dosyc sporo reszta tak nie miala, cewka ngk, dawalem z innego cylindra ale caly czas to samo, wiec co moze byc powodem tego cylindra? cewka i swieca sa dobre, bylem u gazownika wszystko poustawial wiec teraz z gazem wszystko jest ok
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-01-05, 18:43   

A przekodowałeś immo dla nowego ECU?
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-01-05, 21:24   

pewnie nie :]
 
 
Kammil 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 31 Paź 2017
Posty: 13
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2018-01-05, 21:43   

a jak to sie robi? no ale mam dwa sterowniki i oba działają odpalaja auto.
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-01-05, 22:25   

Skoro auto w miarę jeździ na obu ECU i nie przypisujesz do nich immo to najprawdopodobniej immo masz w ogóle wycięte i zastąpione emulatorem. I to by mogło wskazywać na błąd 16989. On czasem potrafi robić różne dziwne akcje, ale wydaje mi się (niech mnie ktoś w razie czego poprawi), że w D2 immo blokuje tylko odpalenie i jak już auto załapie to nie zgaśnie. Objawy dodatkowo częściowo wskazują na padający przepływomierz.
Immobiliser dopisujesz vagiem tak: zapłon włączony -> immobiliser -> adaptacja -> kanał 00 i teraz dajesz read a potem save -> wyłączyć zapłon.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Kammil 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 31 Paź 2017
Posty: 13
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2018-01-06, 16:02   

zrobiłem i teraz mam takie coś ze raz na jakis czas jak próbuje odpalic auto to wlacza sie tylko jakis wentylator a silnik sie nie włącza i musze pare razy kręcić kluczykiem, oczywiście jak zakręci silnik to od razu odpala. nadal mam jeszcze problem z tym ze czasem jakies opoznienia lapie skrzynia i nie wrzuca mi biegu oraz, po hamowaniu na swiatlach do zera, zrzuca bieg i nie chce sam wrzucic dopóki nie wcisne gazu i zazwyczaj rusza z szarpnieciem co moze byc przyczyną? nie znajduje żadnych błędów
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-01-06, 16:50   

Kammil napisał/a:
zrobiłem i teraz mam takie coś ze raz na jakis czas jak próbuje odpalic auto to wlacza sie tylko jakis wentylator a silnik sie nie włącza i musze pare razy kręcić kluczykiem, oczywiście jak zakręci silnik to od razu odpala. nadal mam jeszcze problem z tym ze czasem jakies opoznienia lapie skrzynia i nie wrzuca mi biegu oraz, po hamowaniu na swiatlach do zera, zrzuca bieg i nie chce sam wrzucic dopóki nie wcisne gazu i zazwyczaj rusza z szarpnieciem co moze byc przyczyną? nie znajduje żadnych błędów
Ogarnij silnik ...a jak już ogarniesz silnik to i skrzynia zapewne zacznie dobrze pracować.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Kammil 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 31 Paź 2017
Posty: 13
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2018-01-06, 16:59   

ale co mam ogarnac w silniku? jak odpali to dobrze pracuje i wywala tylko błąd 00711 , wiec nie mam pojecia co moze byc powodem
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-01-07, 00:26   

Kammil napisał/a:
ale co mam ogarnac w silniku?
No tego to ja nie wiem, szklane kule nie istnieją :D ...a tak na poważnie to chodziło mi o to iż jeżeli skrzynia płata figle a masz problemy z silnikiem to czepianie się skrzyni jest zbyteczne, najpierw musisz znaleźć usterkę w silniku. Skrzynia nie będzie chodzić poprawnie jak silnik kuleje. Pzdr.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-01-07, 20:53   

oleju pewnie brak w skrzyni
objaw tu opisywany nie jest objawem silnika raczej
 
 
Kammil 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 31 Paź 2017
Posty: 13
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2018-02-27, 12:34   

olej do skrzyni biegów dolewa się od dołu, duży imbus?
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-02-27, 14:53   

Dokładnie, nr17
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Kammil 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 31 Paź 2017
Posty: 13
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2018-03-06, 14:12   

olej w skrzyni jest ok
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.