Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Otwieranie tylnej klapy z pilota  
Autor Wiadomość
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-11-10, 20:23   

Akumulator nowy, ale podniosę zamek zobaczę czy to załatwi sprawę
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-11-11, 12:01   

Temat załatwiony, podniesienie zamka nic nie dało natomiast konserwacja i mycie zamka w klapie rozwiązało problem braku dociągania. Udało mi się także naprawić otwieranie klapy, po oglądnięciu na YouTube filmiku jakiegoś amerykańca zastosowałem sprężyny docięte na wymiar od sprzęgła yamaha dt.... I bingo działa, a to mój filmik.
https://youtu.be/jxGtmX3x4E0
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-11-11, 20:40   

qrde mi klapa coraz częściej nie chce się otworzyć, tak jak u Ciebie podskoczy zacznie się unosić ale tak jakby silnik nie mógł jej dźwignąć (był za sałaby)
Trochę w dziwnym miejscu te sprężynki ale skoro dają radę to zastanowię się czy też nie założyć bo nie może tak być że raz działa raz nie. (odbojniki z D4 już mam od kiedy mam auto)

No by chyba nic inneggo nie pozostaje jak wymiana silnika podnoszenia klapy bo co by się tam mogło zepsuć ?
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-11-16, 19:47   

Czym różnią się silniki zamykania klapy bagażnika o numerach 4E0827852H i 4E0827852G?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-11-16, 20:23   

4E0 827 852 H obudową (jest aluminiowa), silnikiem - siłą / momentem (202Nm - jest większy i to rozwiązuje problem otwierania klapy) - starsza wersja 4E0 827 852 G (plastikowa obudowa) miała mniejszy moment 162Nm




 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-11-16, 21:02   

Czyli jak kupię z aluminiową obudową to będzie lepsze rozwiązanie, ale czy będzie pasować bo wg. Etki do mojego przychodzi z literką G?
No i gdybym zakładam kupił w ASO to brać 4E0827852H?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-11-16, 21:20   

ciekawe ile kosztuje taki 4E0 827 852 H nowy w aso bo jak patrzę na allegro to same plastikowe używki w okolicy 4stówek
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-11-16, 21:24   

przeliczyłem bo znalazłem na Parts.com
ok 2000zł <bezradny>
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-11-16, 22:58   

łooo qr....a promocja... chyba wezme 2 :P

a nie dało by się jakoś tych naszych sillniczków zmodyfikować bo klapa mnie zaczyna wq...ć coraz bardziej.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-11-16, 23:59   

4E0 827 852 G został zastąpiony przez 4E0 827 852 H który obecnie jest ostatnią więc w ASO nie dostaniesz już silnika z końcówką G tylko H (nawet do D3 z pierwszych lat produkcji)
H były montowane w D3 po 2 lifcie dlatego znalezienie używki jest bardzo trudne (mało tego jest na części do sprzedania)
w ASO koszt silnika to 2.5k zł :D
najlepiej skontaktować się z naszym guru od części Michałem który będzie miał dobrą cenę i sprawnie załatwi temat

oczywiście można robić rzeźbę ale już po obudowie silnika z wersji H widać, że zmiany nie były kosmetyczne tylko siedzi tam inny silnik
dodatkowo potrafią być problemy ze sprzęgłem magnetycznym, które po jakimś czasie traci swoją sprawność czego konsekwencją są problemy z unoszeniem
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-11-17, 05:05   

Czyli nawet nie ma sensu kupować używane G bo i tak za jakiś czas będzie problem z klapą. Tylko ta cena H....powala <boisie>
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-11-17, 09:21   

riki76, nie ma sensu - efekt będzie identyczny jaki masz obecnie
 
 
st@rost 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-17, 09:32   

Z własnego doświadczenia.

Zamek (w klapie bagażnika) kosztuje w ASO ok 260zł bodaj.
Silnik do dociągania (to co w burcie) kosztuje 800zł.

Ale chyba tutaj mowa o innym silniku (do zamykania zapewne inny niż do dociągania).
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-11-17, 09:47   

Zgadza się inny, znajduje się nad akumulatorem i służy do otwarcia i zamknięcia klapy bagażnika
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-11-17, 10:35   

st@rost napisał/a:
Zamek (w klapie bagażnika) kosztuje w ASO ok 260zł bodaj.
Silnik do dociągania (to co w burcie) kosztuje 800zł.

Ale chyba tutaj mowa o innym silniku (do zamykania zapewne inny niż do dociągania).

riki76 napisał/a:
Zgadza się inny, znajduje się nad akumulatorem i służy do otwarcia i zamknięcia klapy bagażnika

Oj koledzy, zgadzacie się ze sobą jednocześnie sobie zaprzeczając <boisie>


Ktoś inny może to jeszcze czytać więc uporządkujmy....

1. Zamek (w klapie bagażnika) służy, jak sama nazwa wskazuje, do zamknięcia klapy na zamek. Po opuszczeniu klapy zamyka się na uchu umieszczonym w progu bagażnika.

2. Silnik do dociągania klapy (za akumulatorem), jak sama nazwa wskazuje, służy do dociągania klapy. Dociąga klapę kiedy zamek zamknie się na uchu w progu bagażnika. Silnik jest mechanicznie połączony z ruchomym uchem w progu bagażnika.

3. Silnik do podnoszenia klapy (nad akumulatorem), jak sama nazwa wskazuje, służy do automatycznego podnoszenia i opuszczania klapy. Silnik jest mechanicznie połączony z prawym zawiasem klapy.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.