Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wyciek płynu chłodniczego  
Autor Wiadomość
Kamilo143 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 17 Gru 2017
Posty: 46
Skąd: Jazowa
Wysłany: 2017-12-22, 17:41   

Podepnę się do tematu. Mam wyciek z nad alternatora. Dopóki silnik jest zimny widać kropelki płynu na przedniej części alternatora. Jak się rozgrzeje to one znikają. Jak sadzicie z kąt to może ciekna? ??
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-12-22, 20:08   

Chłodniczka oleju - rurka między obudową filtra a blokiem
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-12-22, 21:01   

michalwruszak napisał/a:
Chłodniczka oleju - rurka między obudową filtra a blokiem


Dokładnie <brawo> dla uzupełnienia wrzucam fotkę ze sprawcą zamieszania ;)


 
 
Kamilo143 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 17 Gru 2017
Posty: 46
Skąd: Jazowa
Wysłany: 2017-12-23, 15:06   

Sytuacja się skomplikowała. Wczoraj cały dzień szukałem tego wycieku i nic. Płynu nic nie ubyło. Zagrzalem samochód z 4 razy. Dziś pojechałem po nowy korek do zbiorniczka bo stary nie puszczał ciśnienia. Po powrocie ubyło płynu z 0.5l. Różnica jest taka ze podczas sprawdzania było wyłączone ogrzewanie a jak jechałem to było włączone. Nadmienię ze dość szybko parują mi szyby. Jest możliwość ze to nagrzewnica? ?

[ Dodano: 2018-01-03, 20:43 ]




Takie dwie małe niespodzianki. Ta na górze kosztuje 160 zł w ASO i jest dostępna tylko w orginale z niemiec. Czas oczekiwania 5 dni. Ale na szczęście jest aledrogo ;-)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-01-03, 22:38   

[ Dodano: 2018-01-03, 22:43 ]
Kamilo143 Gazownik pomógł w ,,degradacji" tych części?

Marcin2013, rwales przód auta. Czy od spodu demontujac poduszki silnika i ramę pomocnicza?
_________________

 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-01-04, 18:07   

karol208 napisał/a:
[ Dodano: 2018-01-03, 22:43 ]
Kamilo143 Gazownik pomógł w ,,degradacji" tych części?


A wcześniej pisałeś że cieknie z okolic alternatora tam już nie cieknie, albo wyciek znalazł drugie miejsce ?

Cytat:
Marcin2013, rwales przód auta. Czy od spodu demontujac poduszki silnika i ramę pomocnicza?


Akurat byłem w komfortowej sytuacji ponieważ w tym samym czasie wymieniałem termostat, fajna komfortowa sytuacja żeby wymienić termostat to trzeba przód rwać <hihi>
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-01-04, 22:45   

Marcin2013 napisał/a:


Akurat byłem w komfortowej sytuacji ponieważ w tym samym czasie wymieniałem termostat, fajna komfortowa sytuacja żeby wymienić termostat to trzeba przód rwać <hihi>


Tyle dobrego że 2 roboty za 1 zamachem.
Mnie czeka też chłodniczka w D3 ale będe chyba dołem próbował
,,No u mnie w ABZ termostat to 20min roboty. (to się nazywa podejście serwisowe)"
_________________

 
 
Kamilo143 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 17 Gru 2017
Posty: 46
Skąd: Jazowa
Wysłany: 2018-01-06, 14:13   

Przy alternatorze nie pojawia się już wyciek, niewiem dlaczego. Te dwa elementy wymieniłem od góry. Ciężko było ale się udało. Opaski na wężach od ogrzewania parownika tez były luźno. Teraz pojerzdzę i sprawdzę czy nie ubywa płynu. Jak coś dalej będzie ubywać to zostały mi do sprawdzenia klima i chłodniczka oleju.

[ Dodano: 2018-01-10, 15:17 ]
Nadal jest problem. Przejechałem 70 km na ogrzewaniu 21 st. i litr płynu zniknął. Możliwe ze tyle powietrza było w układzie lpg po naprawie trójnika i odpowietrznika?????

[ Dodano: 2018-01-17, 19:32 ]
Szybkie pytanie. Jak twarde powinny być węże od płynu chłodzącego (ten idący do chłodnicy gruby) gdy samochód jest zagrzany? ?

[ Dodano: 2018-01-31, 23:03 ]
Problem rozwiązany. Po usunięciu wycieków płyn był wyrzucane przelewem zbiorniczka. Winny był korek (kupiony tydzień wczesniej). Po wymianie korka wszystko wróciło do normy.

[ Dodano: 2018-04-02, 22:27 ]

Ktoś wymieniał obejmy przy wężu nr 5?
Bo coś mi chyba tam cieknie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.