Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Wymiana tapczanów na RECARO  
Autor Wiadomość
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-08-25, 16:26   

grube na 100% zasilanie

[ Dodano: 2011-09-06, 11:16 ]
i jak tam proces przekładki idzie?
_________________

 
 
zioolko 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 1.4
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: G6 TSI
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 14
Skąd: Breslau
Wysłany: 2011-09-07, 15:40   

Dzisiaj doczekałem się w ASO dwóch kostek i kabli z pinami do kostek.
Koszt po rabatach 100 zł.

Teraz mam pytanie do tych co czują się elektrykami.
Wsadziłem poprawnie piny w wkostki. Podłączyłem kostki do foteli.
Zrobiłem sobie 8 metrowy przedłużacz i podłączyłem się do gniazda zapalniczki - fotele na pięterku w domu, auto na podjeździe :) .
Muszę zrobić próby, żeby nie było że wsadzę w auto kota w worku.
Ale do rzeczy.
Na wyłączonym zapłonie działa tylko reulacja oparcia i siedziska.
Na włączonym zapłonie (odpalone auto) działa jak wyżej + pompowanie foteli i zagłówki.
Natomiast problem jest z ruszaniem obu foteli przód tył - idą po 1-2 cm, silniczek w fotelu się zmula i się zatrzymują, w jedną i druga stronę tak samo. Jak na nich siedzę to tylko połowę tego zakresu robią.

Moje pytanie jest takie czy jest możliwe, że kabel stawia zbyt duży opór i silnika nie ma co napędzić, czy mogą być padnięte silniczki od przesuwu?
Ale jakby stawiał za duży opór to chyba bezpiecznik powinien paść we wtyczce zapalniczki (10A). Czy może kwestia nasmarowania szyn (wyglądają OK)

Z chęcią bym fotele zniósł obok auta i na krótkim kablu przetestował, ale leje i nie chce mi się z nimi w jedną i drugą po schodach biegać (swoje ważą)

:edit ładuje jeszcze upsem akumulatorek 14 v 3,5A. Jak się naładuje to spróbuje z niego fotele wystartować.
No i po dogłębnych testach nie działa mi zagłówek kierowcy - widziałem sposób naprawy na forum, więc sie tym na końcu zajmę.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-09-07, 16:41   

zioolko, elektrycy niech się wypowiedzą na temat silniczków i kabli, a Ty powiedz jak wygląda temat adapterów? zrobiłeś coś już czy czekasz aż uruchomisz wszystko elektrycznie?
_________________

 
 
zioolko 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 1.4
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: G6 TSI
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 14
Skąd: Breslau
Wysłany: 2011-09-07, 16:51   

Na jutro jestem z blacharzem umówiony, więc jutro temat przeróbki/adapterów ruszy, ale tylko pod warunkiem, że będe wiedział iż fotele są sprawne.
Bo jak je przymocuje zamiast starych i nie będe mógł wyregulować odległości to pozamiatane.

:edit na akumulatorze z ups`a wszystko w porządku.
Za duża strata była na przedłużaczu.
Jak dobrze pójdzie jutro fotele zamontuje i jakieś foto zapodam.

:edit2 - auto już u blacharza.
Operacja przekładki miała być prosta, ale nie będzie.
Trzeba pozbyć się dużej części gabki spod wykładziny, zrobić otwory montażowe w wykładzinie (na samym końcu robót), wyciąć wystający garb na regulację foteli manualnych i wspawać po jego bokach mocowanie pod fotele, jak również w tylnej części podłogi. Stare szyny boczne zostają, ale jako atrapy - są przyspawane do nadwozia więc nie ma sensu mocować sie z ich demontażem.
Mocowanie recaro będzie zrobione częściowo z wyciętego profilu z otworami montażowym pod taborety z MB 124.
Ogólnie demolka dużej części wnętrza auta plus blach cięcie gięcie i spawanie.

Na końcu operacji okaże się czy fotele będą siedzieć nisko jak w S8 (mam nadzieję), czy wyżej od ori taboretów.

[ Dodano: 2011-09-09, 20:57 ]
podbijam








fotele wygniecione od montażu, wnętrze brudne i upaćkane, zdjęcie robione po ciemku z fleszem.
Tak więc jakość zdjęcia i wnętrza, na zdjęciu jest problematyczna ;)

Jak ktoś jest zainteresowany wkleję więcej jak porobie w dzień.
Fotele są w lepszym stanie niż na foto, a w bagażniku czekają nowe dywaniki, które przyjechały z luxemburga.

Oczywiście nie obyło się bez niespodzianek w jednej z wtyczek (fotel przejechal po kablu), było małe spięcie i nie działa mi teraz:
- zegarek
- oświetlenie wnętrza
- komputer spalania
- pamięć ustawień klimy
- radio

Ponieważ jest późno i ciemno nie sprawdzałem bezpieczników, mam nadzieję, że tam tkwi problem
 
 
KrzychuTDI 
Użytkownik


Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Krzychu
Jeżdzę: VW Passat B4
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 1
Skąd: Jelcz-Laskowice
Wysłany: 2011-10-07, 10:58   

Witam!

Podobnie jak Kuman zakupilem fotele z Audi A8 D2 do Passata B4 kombi z 96 roku.
Mysle ze z fotelami z przodu niebedzie problemow, ale jak to wyglada z kanapa z tylu? oparcie jest troche za szerokie.
Bardzo prosil bym o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam,
Krzychu
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-07, 23:27   

ciekawe jak wyszło z wysokością, z mojej dotychczasowej praktyki
wynikało że zawsze elektryka była wyżej niż manuale
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
zioolko 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 1.4
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: G6 TSI
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 14
Skąd: Breslau
Wysłany: 2011-10-09, 17:16   

maciu napisał/a:
ciekawe jak wyszło z wysokością, z mojej dotychczasowej praktyki
wynikało że zawsze elektryka była wyżej niż manuale

Jeżeli to pytanie do mnie to wysokość od sufitu jest taka jak w taboretach, które miałem, jak nie niżej.
Fotele suną tuż nad wykładziną (w przedniej cześci), stare były w tym miejscu przynajmniej optycznie znacznie wyżej.
Wszystko zależy od sposobu montażu i pojazdu w którym przebiega proces.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2013-02-25, 20:01   

Siemka, otoz mam teraz maly dylemacik...okazalo sie ze moje nowe Recaro jest z angola, i tutaj mam pytanie, bo wiadomo ze komputer od pamieci nie znajduje sie po tej stronie co powinien, niedlugo zabiore sie za przekladke i mam tu pytanie.... Czy da sie jakos przelozyc instalacje z pamiecia na lewy fotel??? Czy jest to niemozliwe...bo jednak chcialbym zachowac funkcje pamieci fotela.... z gory dzieki za jakies konkretne info, Recaro mam a z 2001 r ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-25, 20:17   

robertas napisał/a:
Siemka, otoz mam teraz maly dylemacik...okazalo sie ze moje nowe Recaro jest z angola, i tutaj mam pytanie, bo wiadomo ze komputer od pamieci nie znajduje sie po tej stronie co powinien, niedlugo zabiore sie za przekladke i mam tu pytanie.... Czy da sie jakos przelozyc instalacje z pamiecia na lewy fotel??? Czy jest to niemozliwe...bo jednak chcialbym zachowac funkcje pamieci fotela.... z gory dzieki za jakies konkretne info, Recaro mam a z 2001 r ;)


A nie dasz rady przełożyć całej elektryki ze swoich starych siedzeń? Tak tylko polemizuje. ;)
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2013-02-25, 20:28   

hmmm bycmoze sie da....jutro zaczne rozbieranie, i moze da sie wpakowac caly dol wraz z komputerem, pytam bo jestem ciekaw, moze ktos juz z tym rzezbil ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-25, 20:41   

Pisz do lukas28, on kupił ode mnie fotele od angola, tylko chyba jeszcze tego nie podłączył! Razem morze coś zdziałacie, coś mi się kojarzy że kiedyś ktoś pisał na forum o fotelach od angola jak je podłączyć.
Sebos17 pisał w 2010 że będzie zakładał fotele od anglika to pewnie do tej pory założył :-D

http://www.audiklub.org/f...hp?f=1&t=102821
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2013-02-25, 20:58   

No nic.... widze ze przecieram szlaki :) zobaczymy...jutro wyciagam fotele i bedziemy widziec co sie da a co nie ;) Przyznam ze jak sie nie uda odpalic tej pamieci to nie przezyje zalamania, bo stan w jakim mam Recaro naprawde wynagradza mi choc ten jeden ewentualny brak ;) No i szkoda ze kanapa w Recaro u mnie nie ma regulacji ledzwi, bo stare tapczany mam regulowane ;) Prawie full wypas jak na 97r
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-25, 21:08   

robertas napisał/a:
No i szkoda ze kanapa w Recaro u mnie nie ma regulacji ledzwi, bo stare tapczany mam regulowane


To też da się zrobić. Ja mam przedliftową kanape na fullu i będę to zakładał (a raczej modził) do mojej kanapy Recarowskiej. Jestem w trakcie rozbierania tej co posłuży jako graty na przeszczep. ;)
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2013-02-25, 21:53   

Simone331, no to moze i ja przeloze graty ze swojej starej do recaro :D Ale poczekam az Ty to zrobisz :D Bo elektryczne zaglowki ze starej to jest mega fajny dodatek :D
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-25, 22:04   

robertas napisał/a:
Simone331, no to moze i ja przeloze graty ze swojej starej do recaro :D Ale poczekam az Ty to zrobisz :D Bo elektryczne zaglowki ze starej to jest mega fajny dodatek :D


Heh. Temat z zagłówkami mam wygrany bo w Recaro je mam. Ja dokładam regulacje pasa lędźwiowego. Martwi mnie tylko rozcinanie mojej skóry, żeby guziki weszły. :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.