Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-11, 21:22   

Tu sie nie zgodze. Cywilne tarcze do cywilnego auta... nalezy pamietac ze te nasze cywilne auta maja ponad 2T :) nie kazda sie sprawdzi. Np mialem okazje testowac tarcze brembo ktore sa dla mnie dnem gorszym niz podstawowe tanie trw. Ceny nie sa z kosmosu: 350zl a 1000zl dla przykladu :) teraz mam zimermana i dwa hamowania z 180-200 do 100 jak ktos mi wyjedzie i 3 raz droga hamowania x3... slabe mam zdanie o nich. Myslalem o kolejnej ale sport nawiercanej/nacinanej. Bo sa jeszcze cenowo w miare w moim zasiegu. Inaczej bym nie bral ich pod uwage.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2016-10-11, 21:27   

Ale pamiętaj o jednym, cywilne A8 dwutonowe ma nieco większy układ niż cywilne Panda ;) Czyli pomimo 100% różnicy w masie i mocy oba auta nadal są autami cywilnymi. Oczywiście w obu autach można hamulce zajechać w moment, dla chcącego nic trudnego bo ani jedno ani drugie auto nie zostało stworzone po to by w krótkim czasie kilkukrotnie hamować z Vmax

Brembo również nie jestem zwolennikiem i podobnie jak Ty twierdze, że TRW jest lepsze i to samo słyszy się często od klientów ale to wszystko przez to gdzie i przez kogo to Brembo jest produkowane bo prawdziwe Brembo czyli ORO to już zupełnie inna bajka.

A co do Twojego opisanego przypadku, gdyby problemem były tarcze to objaw byłby inny, tu po prostu nie wytrzymują klocki, masz do czynienia z fadingiem. Owszem tarcza perforowana dała by trochę "in plus" ale znacznie więcej da Ci porządny klocek ;)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-11, 21:42   

To jesze nie jest Vmax i wcale nie trudo sie do tej predkosci rozpedzic. Hamulec lekko zaczyna wibrowac auto slabo hamuje. Calosc sie grzeje. Oczywiscie liczy sie zestaw i zawsze tak bedzie. Klocki jakie przerabialem to ebc, zimerman i trw i szukam dalej czegos w przystepnej cenie co by sie nadawalo :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-10-11, 21:47   

drago_o, zamów klocki JURID. Robertas miał w przystępnej cenie ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2016-10-11, 21:49   

Jeśli chodzi o klocki to:
- TRW nadaje się do A3 ewentualnie A4 ale nie do A8
- Zimmermann nadaje się do A8 o ile układ nie jest za mały i nie ma tendencji do przegrzewania jak w A8 D2
- EBC się nie nadaje, tymi klockami prędzej zajedziesz tarcze niż uzyskasz skuteczny hamulec

Jako kolejne spróbuj co najmniej Ferodo. Rozumiem, że masz 360mm ?
Jak wygląda sprawa z tyłem ? bo jeżeli tam nie będzie igła to przód ma dużo ciężej.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-11, 21:53   

360/310 mam tarcze.

Co do klockow to nie bylo wiekszej roznicy odczuwalnej. Na pewno bede probowal kolejnych.

Chociaz ostatnie czyli trw zaskakujaco nie chca sie zetrzec ani z tylu ani z przodu... zaciski w pelni sprawne.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2016-10-11, 21:55   

W A8 D3 4.2 zjeździłem 2 komplety sportów i klocki zawsze albo Ferodo albo Zimmermann i nigdy nie narzekałem. Co prawda przebiegów nie wytrzymywały dużych bo taki już mój styl jazdy no ale jak dla mnie 30k na klockach i 3 komplety klocków na jedne tarcze to dobry wynik i niczego więcej nie wymagam.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-10-12, 07:18   

to ja kupiłem jakieś ropery czy akoś tak i dałem na to stare klocki bo kupiłem z zaciskami
i nic nie piszczy tłucze i hamuje ...

[ Dodano: 2016-10-12, 07:19 ]
już 20 tys :]
 
 
raptus 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 17
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2016-11-23, 13:26   

Koncza mi się klocki i tak obie pomyślałem poczytam co ludzie piszą,wszak możne coś nowego lepszego się pojawiło,a nie wypada pytać bo zaraz dostane info....kolego wystarczy poszukać a nie pytać i zaśmiecać forum....no ale to sa jaja żeby kilka stron czytaj jak się goście spierają,udowadniają sobie racje,kłócą się,załóżcie sobie inny dział temat i tam się chlajcie ile wam pasuje <muzyka> początek tematu a koniec to jest masakra <onie>
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-11-23, 16:16   

Ja mam ATE - droższe od TRW o 60 zeta, ale pewnie hamują, nie piszczą jak Brembo. TRW też potrafi dać głoś. Tarcze mam Brembo niestety i po 2 latach wyglądają na zużyte.
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
gregor044 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 53
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 107
Skąd: Jeleśnia
Wysłany: 2016-11-26, 20:28   

Jeśli chodzi o tarcze to ja śmigam na ATE jakość super a w dodatku są lakierowane więc nie korodują obok klocka :D Klocki obecnie mam Ferodo i narazie jestem zadowolony . Jak się skończą to wsadzam 360mm z d3 bo zaciski już są :D .
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-11-26, 20:49   

gregor044 napisał/a:
Jak się skończą to wsadzam 360mm z d3 bo zaciski już są :D

Jeśli nie masz adaptera albo odpowiednich zwrotnic to zapomnij o 360mm w pre fl.
_________________
 
 
gregor044 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 53
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 107
Skąd: Jeleśnia
Wysłany: 2016-11-27, 15:23   

krzychu22.p1i, Adapter też jest zakupiony u kolegi SenatorS8 :) Jeszcze tylko klocki i tarcze , ale to gdy te się zużyją.
 
 
vanos2012 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 40
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2016-12-04, 11:00   

Witam
Co myślicie o tarczach Rotinger? Testował ktoś? Cena jest niewątpliwie zachęcająca ale nie wiem co z jakością. Na innych forach znalazłem kilka pozytywnych opinii, a tu nic o nich nie ma.
http://allegro.pl/tarcze-...6622607658.html
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-04, 12:55   

vanos2012, to tarcze producenta MIKODA (poszukaj na googlach). Kiedyś u nich brałem sporo zestawów. Teraz ponoć jakość spadała ale jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz ...a i z tego co pamiętam to nie mieli do A8 <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.