Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-16, 16:57   

a takie coś da rade zrobić ?
https://www.youtube.com/watch?v=gjqeFEyaUxc
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-16, 17:20   

preston81 napisał/a:
a takie coś da rade zrobić ?

Ale co chcesz zrobić... "hydrołapę" na hamulec dodatkowy czy po prostu tylne heble na dwóch zaciskach?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-16, 19:24   

tylne heble na dwóch zaciskach
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-03-16, 22:16   

U nas potrzebny jest innego rodzaju adapter jak na tym video. Jest to do opanowania, a raczej już jest opanowane <cicho>
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-03-16, 23:51   

a ja ide w 330 od D4 jak Daniel. Adaptery już zamówione i czekam aż przyjdą. W przyszłym miesiącu kupuje nowe heble na tył.

Dziś odebrałem 8 z regeneracji tylnych zacisków...Teraz mając 360 z przodu i 330 z tyłu będzie miód malina :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-03-17, 11:12   

Do 360mm standardu z d3 wg wyliczen tyl najoptymalniejszy to 310mm..
_________________
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-03-17, 11:45   

krzychu22.p1i napisał/a:
Do 360mm standardu z d3 wg wyliczen tyl najoptymalniejszy to 310mm..
Technicznie podchodząc do tematu to tak, 310 mm byłoby najlepszym rozwiązaniem ale 330 mm poprawia znacznie optykę zwłaszcza przy 20" felgach. U mnie przy tych 330 na tyle podczas hamowania mam czasem wrażenie jakby ktoś trzymał tył, różnica do seryjnych 269 - ogromna.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-17, 12:40   

danishow napisał/a:
Technicznie podchodząc do tematu to tak, 310 mm byłoby najlepszym rozwiązaniem ale 330 mm poprawia znacznie optykę zwłaszcza przy 20" felgach. U mnie przy tych 330 na tyle podczas hamowania mam czasem wrażenie jakby ktoś trzymał tył, różnica do seryjnych 269 - ogromna.

Przed zlotem chciałbym ogarnąć swój tył - w planach coś z wielkością 360-370mm + 4-tloczkowe Brembo.

Ciekawe jak to będzie hamować <hmm>
... i ciekawe czy korektor siły hamowania to ogarnie <hmm> ... czy też będzie to porywnywalne z rzuceniem kotwicy za plecy <faktycznie>

Zastanawiam się nad pompą hamulcową - może by jakąś inną wrzucić <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-03-17, 13:15   

FOSS napisał/a:
Zastanawiam się nad pompą hamulcową - może by jakąś inną wrzucić <hmm>

O tym właśnie wspomnieć chciałem.. Wrzucacie tu wielkie heble na standardowych pompach. Do D2 lepsza wydajnościowo pasuje bodaj z T4, nie wiem jak będzie w przypadku D3.
U mnie standard z D4 - 380/330, przód na zaciskach z D4 i customowej tarczy, tył na OE zacisku i customowych klockach. Miało być tanio, dobrze i na R18 :)
_________________
Black Cars Matters
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-17, 15:17   

dice111 napisał/a:
O tym właśnie wspomnieć chciałem.. Wrzucacie tu wielkie heble na standardowych pompach. Do D2 lepsza wydajnościowo pasuje bodaj z T4, nie wiem jak będzie w przypadku D3.

Niby tak ale...

Pompa oraz serwo w moim D3 są identyczne jak w S8D3 z rocznika 2008 które wyjechało fabrycznie na ceramice i identyczne z 6.0W12 z rocznika 2005
Pompa, jak dobrze kojarzę, jest z tłoczkiem 26,69mm

Dla porównania jest jeszcze Q7 6.0V12 z rocznika 2010 które fabrycznie wyjechalo na ceramice na przednich hamulcach 420x40mm i tylnych 370x30mm
To auto niewątpliwie jest cięższe niż moje D3 ale wg specyfikacji posiada pompę hamulcową również 26,69mm

Także dylemat z pompą owszem jest ale czy jest taka potrzeba to pewności jakoś zbytnio nie mam <faktycznie>

dice111 napisał/a:
U mnie standard z D4 - 380/330, przód na zaciskach z D4 i customowej tarczy, tył na OE zacisku i customowych klockach. Miało być tanio, dobrze i na R18 :)

A pompa jaka u ciebie?... standard czy wkładałeś coś innego?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2018-03-17, 21:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-03-17, 16:37   

Z pompą to jest tak, że szkoda grzebania aby pedał mieć twardszy 8-15mm wyżej :D Noo ale próbujcie <fujarka>
_________________
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-17, 16:45   

krzychu22.p1i napisał/a:
Z pompą to jest tak, że szkoda grzebania aby pedał mieć twardszy 8-15mm wyżej :D Noo ale próbujcie <fujarka>

Ale ja zmieniać jak na razie nie planuję - myślałem o tym ale na razie nie widzę takiej potrzeby.
Obadałem temat od strony teoretycznej skoro najcięższe Q7 czy Touareg mają podobną pompę to w D3 raczej mi wystarczy.
Zobaczę co będzie jak zamontuję 4-tłoka na tył <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-03-17, 20:50   

tylko takie q7 też ma dobre hamulce jak u nasz przynajmiej w serii <boisie>
Może i ja jakiś zboczony jestem ale pedał w audi jest dość toporny i dziwny ma skok
Ostatnio robiłem a zatem jechałem starym espace 4 lub c5 i tak hamulce normalnie działają a tamto niby wynalazki
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-04-22, 00:34   

Kolejny raz informacyjnie ;) W zwyczajnym A8 przy 330 też trzeba zmienić linki na dłuższe. Tzn trzeba... Wypada. Jak macie gaz, wozicie złom czy cygańską kapelę to półosie zaczynają ciąć pancerz.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-04-22, 08:58   

nie trzeba
są trytytki :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.