Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Drgania nadwozia pow.100km/h  
Autor Wiadomość
wojtas 
Użytkownik


Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: wojciech
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 21
Skąd: gorzów wlkp
Wysłany: 2013-02-05, 17:23   

witam mam podobny problem z moim autem a mianowicie jeżeli jadę na spokojnie to po przekroczeniu prędkości 90km auto wpada w dziwne drgania mam audi z napędem na przód więc sprawa wału odpada kupiłem mu nowe opony nadal to samo podobnie trzęsie jeżeli dam mu sporo gazu i się rozpędza wtedy jak koła ciągną drży delikatnie cały czas czy mogą to być gniazda przegubów wewnętrznych ?bo jak czytam to sporo rzeczy może być przyczyną tego z góry dziękuję za odp pozdrawiam
_________________
wojtas
 
 
ChosenOne 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Szczyrk
Wysłany: 2013-02-05, 18:29   

Mi po długiej walce udało się opanować te dziwne drgania.
Oto lista przyczyn:
- przeguby wewnętrzne - po ich wymianie 80% drgań ustąpiło. Nie kupujemy ich w serwisie, gdzie nam powiedzą, że można je dostać tylko w całości z półosią. Kupujemy np. na allegro gdzie koszt to ok 150pln (ja kupiłem taki allegro.pl/przegub-wewnetrzny-passat-b5-b6-audi-a4-a6-a8-i2932756806.html) Przejechałem na nich już ok 40-50 tys i wszystko jest w jak najlepszym porządku.
- krzywe koła/opony, nie wyważone koła/ źle wyważone koła (do sprawdzenia w pierwszej kolejności). Najlepszą opcją jest przykręcenie kół z innego samochodu, w którym nie ma żadnych drgań.
- bieżnie w skrzyni (część, gdzie przykręca się półoś) - nie jestem pewien czy to fachowa nazwa
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-02-05, 19:37   

wojtas napisał/a:
witam mam podobny problem z moim autem a mianowicie jeżeli jadę na spokojnie to po przekroczeniu prędkości 90km auto wpada w dziwne drgania mam audi z napędem na przód więc sprawa wału odpada kupiłem mu nowe opony nadal to samo podobnie trzęsie jeżeli dam mu sporo gazu i się rozpędza wtedy jak koła ciągną drży delikatnie cały czas czy mogą to być gniazda przegubów wewnętrznych ?bo jak czytam to sporo rzeczy może być przyczyną tego z góry dziękuję za odp pozdrawiam


Tak to też może być przyczyna ,może być też krzywa lub niewyważona półoś Spotkałem się kiedyś z takim przypadkiem.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
wojtas 
Użytkownik


Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: wojciech
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 21
Skąd: gorzów wlkp
Wysłany: 2013-02-06, 20:42   

mam pytanie od strony pasażera na tej bieżni czy jak to się nazywa jest naprawdę minimalny luz ale to znikomy jak to można zniwelować jest tam imbus ale jakoś go nie mogłem ruszyć
_________________
wojtas
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-02-06, 20:55   

hadess88 kilka dni temu doprowadził tom przypzdłośc do porządku z nim się skontaktuj szybko to ogarnoł .

Dodam że sprawdzałem w starej skrzyni luz jest ledwo wyczuwalny ,jak na niej jeżdziłem to nie było takich objawów jak ty opisujesz.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Koti 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Rs6 C5
Wiek: 40
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 31
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-03-12, 16:01   

Warto sprawdzić cewki zapłonowe, gdy jakaś się zesra również odczuwa się nieprzyjemne drgania.
_________________
http://www.motostat.pl/user_images/38011/icon4.png
 
 
Jakub 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 166
Skąd: BTM
Wysłany: 2013-03-12, 19:30   

Ja mam pytanie odnośnie przgubów i półosi,czy na półosi z przodu może być minimalny luz poprzeczny,z tyłu mam wszystko sztywno,a z przodu jest taki właśnie minimalny luz,zastanawia mnie to,bo też mam minimalne drgania powyżej 80kmh do 100,ale czuć je na kierownicy,czyli chyba idą gdzieś od napędu z przodu.
_________________
http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-03-14, 15:46   

na kierownicy to bardziej opona felga
nie powinno być luzu
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-10-07, 21:12   

Odświeże troszke temat. Nurtuje mnie pewien problem, a mianowicie przy ostrej jezdzie przy przełaczaniu biegu z 3 na 4 na maksymalnych obrotach (moment tego przerzucania biegu) - odczuwam pewne wibracje tak jakby cos bylo nie wywazone. Jak juz zapnie ten 4-bieg to jest ok. Czy moze ktos miał podobna przypadłość? Mam nadzieje, że ze skrzynia jest ok - bo jakies 20 tys km temu, była robiona.
Zastanawiam sie czy wina moga byc drgania, ktore odczuwam przy predkości 130-140km/h, podczas normalnej jazdy? Czy to akurat nie ma wpływu?
 
 
pawelbtw 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bytów
Wysłany: 2014-09-13, 19:41   

Witam. U mnie drgalo nadwoziem jak autorowi tematu, od 80 do 140 km/h. Mechanik walczyl dlugo az w koncu wymienilismy tylny dyferencjal i drgania nagle ustaly. Nie byla to wina ani przegubów ani półosi. Moje stare półosie i przeguby zostały, zmieniony został tylko dyfer. Może komuś to pomoże :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-13, 19:45   

most był nie od tego auta czy jak ?
 
 
pawelbtw 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bytów
Wysłany: 2014-09-14, 01:08   

Nie. Dawno temu (ok.2 lata) pozyczyłem samochód pracownikowi, który przy ostrym hamowaniu na obwodnicy w Gdańsku, spalił opony bo niestety abs wtedy nie działał (pompka) hamował z predkości 200km/h. Jak odebrałem auto od niego, okazało się, że miał założone z tyłu profil 55 a z przodu 50. Podejrzewam, że wtedy dyferencjał dostał mocno po du... i wyszło to niedawno.
 
 
hollq 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Pawel
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 45
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-06-15, 23:23   

Podepne siepod temat. A mianowicie mniej wiecej w przedziale 120-140 wystepuja u mnie wibracje. Nie mam juz pomyslow od czego. Wiec tak na wstepie. Wal wymieniany podpora nowa przeguby walu ok. Wal dodatkowo poziomowany wiec problem raczej nie tutaj. Poloski wymienione bez luzow i innych dolegliwosci. Z moich obserwacji dodam jeszcze dolny wahacz domaga sie wymiany ale nie on est problemem. Wibracje sa na 99 procent ood przodu. Nastepna ciekawostka to fakt ze jadac po nierownosciach slysze e cos tlucze. Kierownica tez telepie. Dodatkowo przy hamowaniu efekt sie delikatnie zmniejsza. To samo jest przy puszczeniu gazu. Nie znika ale slabnie. Efekt niezalezny od obrotow oraz wbitego biegu. Ktos ma jakis pomysl bo mi sie koncza <bezradny> <bezradny>
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-06-16, 07:51   

Prawa flansza skrzyni biegów + łożyska mechanizmu różnicowego - warto to też sprawdzić
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-06-16, 16:25   

zdecydowanie to to <boisie>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.