Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[all] TIPTRONIC ZF zbiór wiedzy. Wymiana filtra i oleju ATF  
Autor Wiadomość
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-07-19, 15:18   

Panowie, ponoć miało być gładko i bez problemów a jednak mi nie idzie
VCDS 10.6.3
Wchodzę w Auto Trans 02 a następnie CODE 07
Mam tam :
Software Coding : 00001
WorkShop Code : 02314

Wpisuję w Software Coding 00032, klikam Do It, chwilę trawi, zamyka się okienko, wchodzę ponownie i nic, dalej jest 00001 ...

Co robię nie tak?
_________________

 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2011-08-13, 00:48   

sebos17 napisał/a:
Panowie, ponoć miało być gładko i bez problemów a jednak mi nie idzie
VCDS 10.6.3
Wchodzę w Auto Trans 02 a następnie CODE 07
Mam tam :
Software Coding : 00001
WorkShop Code : 02314

Wpisuję w Software Coding 00032, klikam Do It, chwilę trawi, zamyka się okienko, wchodzę ponownie i nic, dalej jest 00001 ...

Co robię nie tak?


Udało się przekodować czy nie? Mam inny interfejs (VCP), w razie jak sprawa aktualna to uderzaj do mnie po 21 sierpnia - pożyczę Ci kompa z interfejsem i spróbujesz na innym. Z tego co wiem to czasasmi potrafi nie działać. Pozdro
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-08-13, 06:51   

pebo napisał/a:
sebos17 napisał/a:
Panowie, ponoć miało być gładko i bez problemów a jednak mi nie idzie
VCDS 10.6.3
Wchodzę w Auto Trans 02 a następnie CODE 07
Mam tam :
Software Coding : 00001
WorkShop Code : 02314

Wpisuję w Software Coding 00032, klikam Do It, chwilę trawi, zamyka się okienko, wchodzę ponownie i nic, dalej jest 00001 ...

Co robię nie tak?


Udało się przekodować czy nie? Mam inny interfejs (VCP), w razie jak sprawa aktualna to uderzaj do mnie po 21 sierpnia - pożyczę Ci kompa z interfejsem i spróbujesz na innym. Z tego co wiem to czasasmi potrafi nie działać. Pozdro


Dzięki, odezwę się na pewno ;-)
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-09-08, 23:53   

Automatyczna skrzynia 6-biegowa 09E
w Audi A8‘03 zeszyty do samodzielnego krztałcenia (materiały szkoleniowe Audi)
part 1
http://hotfile.com/dl/129...283_PL.pdf.html
part 2
http://hotfile.com/dl/129...284_PL.pdf.html
Miłego czytania Michał
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
Marcin1983pl 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 5
Skąd: Bielsko-Biała / Londyn
Wysłany: 2011-09-12, 22:24   

Witam
Prosił bym o jakieś porady mianowicie wlasnie zaczalem miec problemy ze swoja shrzynią 6HP26A - wchodzi mi na tryb awaryjny na 5 lub 6 biegu na tak przy 40-50 milach kiedy zwalniam z np 70mil i chce dodac gazu lzej . Pierwsze w sumie sie blokuje, ale tylko na 5 lub 6 i jak dodam gazu to wtedy tryb awaryjny , a jak poczekam chwilke bez dodawania gazu lub tylko minimalnie dodaje to wtedy wroci i znow pracuje normalnie.Na lopatkach nie wchodzi w tryb awaryjny, ale tylko jak to kontroluje nie przyspieszam z 5biegu czy 6 przy predkosci ponizej 40-50, bo sie zawiesza.
Moze zaczne od wymiany oleju z kumplem, bo Vag w sumie nam nic konkretnego nie powiedzial, popularny bład który moze oznaczać wiele.

Moze ktoś ma jakieś sugestie z gory dziekuje.
_________________
Tylko Audi...
Ostatnio zmieniony przez Marcin1983pl 2011-09-17, 18:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2011-09-14, 17:43   

Panowie z tego co wyczytałem to w skrzyni 5HP kolor oleju powinien być ,,zielony,, a ja mam zalany MOBIL ATF 320 kolor czerwony - czy tej olej powinienem zmienić ??
_________________
 
 
bbeettoonn 
Użytkownik


Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-12, 19:19   

Witam.
Mam plan zmiany oleju w skrzyni 5HP19 jestem z wrocka i z esso no teraz mobilem jest tutaj ciezko. W pewnej hurtowni polecili mi GULF Multi-Vehicle ATF. Spełnia wszystkie normy co Esso 71141 i nawet wiecej. Jest koloru czerwonego. Jakby co to mam szczegolowe dane. Jak myslicie czy ten olej bedzie dobry? Dodam ze cena to 38zl za 1L.
Do tego jeszcze jaki filtr lepiej wybrac Mann czy Knecht?
 
 
toom_ek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL AQF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 107
Skąd: warmińsko-mazurskie
Wysłany: 2012-04-13, 06:54   

bbeettoonn napisał/a:
Witam.
Mam plan zmiany oleju w skrzyni 5HP19 jestem z wrocka i z esso no teraz mobilem jest tutaj ciezko. W pewnej hurtowni polecili mi GULF Multi-Vehicle ATF. Spełnia wszystkie normy co Esso 71141 i nawet wiecej. Jest koloru czerwonego. Jakby co to mam szczegolowe dane. Jak myslicie czy ten olej bedzie dobry? Dodam ze cena to 38zl za 1L.
Do tego jeszcze jaki filtr lepiej wybrac Mann czy Knecht?
, jak nie masz dostępu do esso 71141 to kup febi (F14738) ten powinni mieć , sprawdzony i dobry można polecić cena około 40 zł za 1l. a co do filtra to knecht jest w orginale, ostatnio jak wymieniałem to był właśnie knechta.
_________________
toom_ek
 
 
JPTUNER 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB
Imię: JAREK
Jeżdzę: AUDI S8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 64
Skąd: DW
Wysłany: 2012-07-16, 20:13   

Jak sie dobrze poszuka mozna za ok 50-60 zł znalezc oryginał G052162A2...
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-08-22, 22:35   

Zastanawia mnie dlaczego nikt przy tym tutorialu nie mówi o wymianie tej uszczleki (numer 29) 01L 325 443?
_________________

 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-08-25, 10:13   

bardzo ciekawa lektura, panowie, jak ma wyglądać ten przyrząd do nalewania, nie chce ni żadne zdjęcie działąć
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-08-25, 17:54   

pb41ns napisał/a:
bardzo ciekawa lektura, panowie, jak ma wyglądać ten przyrząd do nalewania, nie chce ni żadne zdjęcie działąć
kup sobie coś takiego http://allegro.pl/olejnic...3490591332.html
_________________

 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-08-25, 19:28   

właśnie o takim czymś myślałem, a do tego to trzeba jeszcze chyba jakąś rurke zagiętą albo kolanko mieć co?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-08-25, 23:05   

pb41ns napisał/a:
rurke zagiętą albo kolanko mieć co
nie ma takiej potrzeby ta w zestawie jest załamana wystarczająco
_________________

 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2013-10-07, 17:32   

Ja używam starej pompki paliwowej (takiej montowanej na przewodzie) i pod akumulator, czyściutko i samo się pompuje :-)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.