Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 LPG ] Wysprzęglik - wymiana przewodu  
Autor Wiadomość
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2018-04-18, 08:46   [S8 D2 97 LPG ] Wysprzęglik - wymiana przewodu

Czy ktoś wymieniał przewód hydrauliczny od wysprzęglika? Jak z dojściem? Są dostępne nowe? Niestety mój pękł :(
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1281
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-04-18, 09:03   

Nie wymieniałem, ale montowałem przy swapie. Z wyciągniętą skrzynią dojście ok, chociaż przeciągnięcie rurki przez gródź do pompy trochę męczące. Ze skrzynią na aucie może być ciężko.
Z tego co wiem, to oryginalny przewód elastyczny jest zakuwany na rurce, więc albo wymiana całości, albo dorabianie. Zamienników brak, więc jedyna szansa na nowy to ASO.
U siebie mam trzyczęściowy, czyli dwie sztywne rurki miedziane z zarobionymi końcówkami, a pomiędzy nimi elastyczny przewód hamulcowy.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2018-04-18, 10:49   

Nie pamiętasz pewnie długości tych przewodów?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1281
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-04-18, 11:01   

Elastyczny mam ok. 30cm, a długości sztywnych rurek nie mierzyłem, wszystko na aucie dopasowywałem (ale raczej dużo mniej niż 2m).

Edit:
A i u Ciebie przy dorabianiu może być problem, bo pewnie masz plastikowy wysprzęglik, a przy nim końcówka przewodu była specyficzna.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-04-18, 15:48   

gtfan napisał/a:
może być problem, bo pewnie masz plastikowy wysprzęglik, a przy nim końcówka przewodu była specyficzna

Można spotkać i plastikowe i aluminiowe wysprzęgliki. W mojej jest alu, ale w drugiej skrzyni, którą kupiłem był plastikowy.
W razie problemów poszukaj wysprzęglika od VW Passata B5.
_________________

 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2018-04-20, 20:27   

Już dorobione. Rurka miedź 15cm>wąż elastyczny 20cm>miedź 60cm
wysprzęglik miałem aluminiowy. Oryginalna rurka była większej średnicy, mam nadzieję że przepchnie płyn bez problemu i przez mniejszą. Okaże się jak auto będzie jeździło. Dam znać na pewno.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1281
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-04-20, 21:48   

nosmaster napisał/a:
Już dorobione. Rurka miedź 15cm>wąż elastyczny 20cm>miedź 60cm

No i git ;)
nosmaster napisał/a:

wysprzęglik miałem aluminiowy.

W sumie w S8 chyba tylko jeden rodzaj był, metalowy właśnie. Nie wiem czemu ale w głowie miałem cały czas 2.5tdi..
nosmaster napisał/a:

Oryginalna rurka była większej średnicy, mam nadzieję że przepchnie płyn bez problemu i przez mniejszą. Okaże się jak auto będzie jeździło. Dam znać na pewno.

Daj znać. Ja zrobiłem na miedzi 6mm i nie wiem czy to nie za dużo i czy nie przez to mam bardzo mały zakres zakres półsprzęgła.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2018-04-30, 17:48   

No więc tak, w temperaturach powyżej 10C nie czuć różnicy ale jak jest chłodniej to niestety trochę czuć tą cieńszą rurkę poprostu płyn jest gęstrzy. Ciekawe co będzie jak przywali -30 :P . Jeśli jest możliwość to lepiej robić na grubszej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.