Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Woda pod akumulatorem i rozładowywanie akumulato  
Autor Wiadomość
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-01-19, 11:23   

colln napisał/a:
10 sekund ? no przecież sam trójkąt na desce i podświetlenie zegarów świecą minimum prawie minutę - czy u Ciebie albo u innych faktycznie gasną po kilku sekundach?


Napisał że po jego modzie.... mod polega na ręcznym odłączaniu Gateway
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2018-01-19, 11:41   

Wiem że to miał na myśli, odłączałem GW i nie wpływa to na czas gaśnięcia podświetlenia skrzyni i trójkąta (no chyba że u mnie jest coś nie tak jeszcze)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-01-19, 16:20   

U mnie tak się właśnie dzieje. Jesteś pewny co odlaczałeś? Sprawdź po prostu bezpiecznik nr 5 po stronie kierowcy. Wyjmij i zamknij auto.

[ Dodano: 2018-01-19, 16:21 ]
Dodatkowo coś po odłączeniu GW cyka z tyłu tak że 4-5 razy i tyle. Wszystko wyłączone.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-01-19, 17:58   

colln napisał/a:
Wiem że to miał na myśli, odłączałem GW i nie wpływa to na czas gaśnięcia podświetlenia skrzyni i trójkąta (no chyba że u mnie jest coś nie tak jeszcze)

Na pewno coś jest nie tak, z resztą widać to po pomiarach, które robiłeś i czasie usypiania (no chyba, że te pomiary nie były robione po "wymuszaniu uśpienia" GW.
W teorii jeśli wszystko jest fabryczne i przechodzi przez bramkę nie powinno być już wzbudzane. Także szukałbym problemu dalej, poza pętlą.
_________________
Black Cars Matters
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-01-19, 18:41   

Szukałabym wśród urządzeń niezależnych od terminala 31 jeśli tak dzieje się też po odłączeniu GW.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2018-01-21, 00:09   

maciu napisał/a:

miernik cęgowy prądu stałego tutaj twoim przyjacielem będzie


co w miarę budżetowego do okazjonalnego zastosowania możecie polecić ?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-21, 00:27   

colln napisał/a:
maciu napisał/a:

miernik cęgowy prądu stałego tutaj twoim przyjacielem będzie


co w miarę budżetowego do okazjonalnego zastosowania możecie polecić ?


ja zanabyłem (obojętnie od kogo)

http://allegro.pl/przysta...6414614724.html

ma (o ile wierzyć specyfikacji) wymaganą dokładność, oraz mieszczą się w cęgach
nasze kable do akku

zorientujesz sie jak to działa....
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2018-01-21, 00:29   

Ok,
a coś takiego?

http://allegro.pl/miernik...7030641258.html
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-01-21, 01:28   

colln napisał/a:
Ok,
a coś takiego?

http://allegro.pl/miernik...7030641258.html


Będziesz musiał robić pomiary przy otwartym bagażniku i niewygodnie się z niego odczytuje jak założysz te cęgi na kabel. Przystawka lepsza.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-21, 15:57   

tak przystawka tutaj jest lepsza bo nawet mozna sobie wyprowadzic kabelki poza zamkniety bagaznik

ale najwazniejsze jest czy ma możliwośc mierzenia z dokładnością do 10 lub 1 mA
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2018-01-21, 17:32   

Jeżeli chodzi o zamknięcie bagażnika to wystarczy przy otwartej klapie wcisnąć rygiel i auto "myśli" że jest zamknięta

Szczerze jako amator wolałbym żeby to było jedno urządzenie niż przystawka do innego urządzenia i potem przeliczać..
Co do pomiaru tego UNI-T to nie bardzo wiem jak rozumieć instrukcję (jak dla mnie amatora w tej kwestii jest mocno uproszczona..) ale raczej ma taką dokładność jak piszecie?

http://www.elstat.pl/pdf/24669.pdf
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-21, 19:19   

0.01A czyli 10mA
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2018-01-21, 20:50   

maciu napisał/a:
0.01A czyli 10mA


czyli chyba powinno wystarczyć ?

Patrzyłem jeszcze na coś takiego:
http://allegro.pl/miernik...6916755106.html

Zapytałem sprzedawcy jaki minimalny prąd stały można zmierzyć tym miernikiem (cęgami)

Odpowiedź:
250 mA , poniżej w zasadzie też się da ale jest to trochę utrudnione z tego względu że pomiar pojawia się i ginie
miernik jak gdyby nie wie co ma być mierzone i przełącza się między funkcjami pomiarowymi


0.25A to już trochę za mało dokładne..
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-01-21, 21:51   

Kup byle jaki multimetr za dwie dychy :) Dokładność +/- 10% chyba Ci tutaj nie przeszkadza :)
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2018-01-22, 09:09   

Byle jaki owszem mam ale te tanie nie mają cęgów, zresztą jest jakiś pretekst by kupić coś ciut lepszego :>

[ Dodano: 2018-01-28, 12:26 ]
Bumerang z tą wilgocią
Ostatnio przez ponad tydzień obserwowałem i cały czas stan paska aku był 100% Ze 2-3 dni temu byłem umyć auto na samoobsługowej myjce i nadal jest 100%. Dzisiaj przejechałem z 5 kilometrów, jest odwilż, woda na jezdni i pada u mnie deszcz po godzinie idę do auta a tam 1 kreska.. o co chodzi - czyżby coś od spodu?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.