Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI ] Hamulec postojowy - nie odpuszcza  
Autor Wiadomość
radziu797
[Usunięty]

Wysłany: 2017-04-02, 17:28   [D3 04 3.7MPI ] Hamulec postojowy - nie odpuszcza

Witajcie! Mam poważny problem, przyciął sie hamulec reczny (mruga P na fisie)i nie chce odpuścić. Najgorsze jest to że locha zablokowala mi drugi samochód którym nie moge przez nią wyjechać teraz. Skanowalem auto vcds i wyszly takie blędy jak poniżej. Dodatkowo skończyły mi się z tyłu klocki i tarcze czy moze to być spowodowane tym że auto nie odpuszcza recznego specjalnie by nie jechac bo zagraża to bezpieczeństwu z uwagi na właśnie brak klocków z tyłu ??? Pomóżcie coś z tym zrobić bo nawet nie ma jak do mechanika pojechac i czym do pracy dojechac :/ :D . Dzięki z góry!

Saturday,01,April,2017,20:28:25:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910




Address 53: Parking Brake Labels: 4E0-910-801.clb
Control Module Part Number: 4E0 910 801 A HW: 4E0 907 801
Component and/or Version: EPB AV1C1010 H01 1010
Software Coding: 0000331
Work Shop Code: WSC 80093 222 183701
VCID: 1D313FFFC44415F69F5-8048
2 Faults Found:

02435 - Supply Voltage for Control Module for Right Channel
009 - Open or Short to Ground - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111001
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 85
Mileage: 164032 km
Time Indication: 0
Date: 2003.10.10
Time: 03:24:51

Freeze Frame:
Voltage: 13.35 V
Count: 81

01487 - System Function Test
008 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 16
Reset counter: 85
Mileage: 163824 km
Time Indication: 0
Date: 2003.10.08
Time: 20:22:13

Freeze Frame:
Voltage: 10.77 V
Count: 119

Oraz abs :
Saturday,01,April,2017,20:26:22:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910




Address 03: ABS Brakes Labels: 4E0-910-517.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 517 B HW: 4E0 614 517 BC
Component and/or Version: ESP 5.7 allrad H50 0510
Software Coding: 0008597
Work Shop Code: WSC 01571 000 00000
VCID: 224B0C03FD3A2A0EA27-8077
1 Fault Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
000 - - - Intermittent
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-04-02, 18:04   

Klocki i tarcze to nie powód. Odkręcić silniczki i cofnąć tłoczki ręcznie. Jest trochę zabawy :)

Sprawdź sterownik pod akumulatorem. Błąd dotyczy zasilania prawej strony że sterownika. Przerwany obwód lub zwarcie. Sprawdź też wtyczki przy silniczku.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
radziu797
[Usunięty]

Wysłany: 2017-04-02, 18:27   

Dzieki za info a jeżeli się okaże że wtyczki są ok to co dalej ? Padnięty sterownik? Ważne ze da się ręcznie to cofnąć bo musze tym odjechać tylko nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Jest tu jakiś tutorial na forum jak wyjąć klocki tarcze i te silniczki czy to jest na tyle łopatologiczne że jak się zdejmie kolo to będzie wiadomo o co kaman?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-04-02, 19:06   

Jak odkręcisz dwie śrubki od silniczka i go zdejmiesz to masz też na torxa możliwość cofnięcia tłoczka . Odnośnie połączenia to nie koniecznie wtyczki ale kable są przełamane lub przegnite . Trzeba wiązkę zmienić .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-04-02, 19:19   

Tak jak kolega napisał. Sprawdź wiązkę, przemierza ja.

Najprościej aby to odblokować można podnieść auto, zrzucić koło i odkręcić silniczek. Torxem ze skrzynki w bagażniku cofniesz go manualnie. Można silniczki zakręcić spowrotem lub jeździć bez nich, tylko będą błędy i ręczny nie będzie działać.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
radziu797
[Usunięty]

Wysłany: 2017-04-02, 22:34   

No to git, myślałem że ręcznie nic nie zdziałam dzięki za podpowiedzi dam znać jutro jak mi poszło! Aaa powiedzcie mi czego u mnie z lewej strony klocek prawie cały się starł a z prawej jest go więcej ? Dodatkowo chyba je podcina ale wyczytałem na forum ze trzeba gumki w zaciskach wymienić i po problemie ale czego ogólnie taka różnica w ilości startego klocka?

[ Dodano: 2017-04-04, 12:28 ]
Ok jestem po wymianie tarcz i klocków o dziwo rani hamulec sam odpuścił wiec zmieniłem tarcze klocki i przystąpiłem po zamknięciu zacisku do ustawien adaptacji grubości klocka. Nic to e dało błąd nie znikł wiec zgodnie z instrukcją podana tutaj na forum wszedłem w basic settings grupę 10 żeby wykonac nastawienia podstawowe ale nie mogę zmienić z off na on :/ czy ktoś mi poda serwisowy kod do parking Brake bo pewnie przez to jest błąd? Chociaż testu w base settings tez nie chce robić. Mało tego zacisk znowu zaciągnął reczny i nie chce odpuscic. Kaplica weźcie pomóżcie bo zaczynam tracić cierpliwość do tej padaczki...i jej kaprysów
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-04-04, 13:19   

Czy wykonałeś instrukcje idealnie? Wymagane jest po wykonaniu testu i adaptacji klocków wyłączenie zapłonu i ZABLOKOWANIE KIEROWNICY. A z racji kodowania, nie zawsze musi się przy wyłączenie zapłonu zablokować więc czasem trzeba to samemu zróbić :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
radziu797
[Usunięty]

Wysłany: 2017-04-04, 13:59   

Odpialem wtyczkę od silniczek skasowałem błędy i się okazało się dokończył robić test. Błędy znikły na fisie odnośnie wykładzin ale parking się zacial na dobre :/ a jedyny jaki błąd ma moja padaczka to 01487 system Function Test Implausible Signal mil on.

[ Dodano: 2017-04-18, 09:21 ]
Witajcie po świętach, problem hamulca mam dalej nie rozwiązany mało tego zaciął się znowu na święta także mało z siebie nie wyszedłem i musiałem ręcznie cofać tłoczek żeby pojechać do rodziny. Przy okazji jak dołączyłem silniczek zaciągnąłem ręczny i silniczek kręcił w jedna stronę potem już ani w jedna ani w druga tak jakby prądu nie dostawał. Ale ręcznie kluczem byłem wstanie nim poruszać także się raczej nie zatarl? Miałem koledzy błędy przerwanego obwodu. Myślę że silniczek jest sprawny tylko problem leży w wiazce elektrycznej. Czy ktoś mi podpowie jak ja miernikiem sprawdzić? Ewentualnie jak sprawdzić sam silniczek czy jest ok tzn jak go na ostro podpiąć np do aku chyba ze jakoś miernikiem można go obadac? Bo jeżeli jest uwalony silnik to bym kupił juz cały zregenerowany zacisk wraz z silniczkiem i miał spokój ale nie jestem pewien w czym leży problem.. :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.