Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 07 3.0TDI ] Problem z zawieszeniem pneumatycznym  
Autor Wiadomość
chrn1 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 1
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-01-01, 23:51   [D3 07 3.0TDI ] Problem z zawieszeniem pneumatycznym

Witam wszystkich mam mały lub duży problem z moim audi mianowicie zacznę od początku zauważyłem że lewa strona auta odpada byłem na wymianie oleju i mechanicy powiedzieli że usterka ta powstaje dlatego że kompresor nie ma siły go napompować przyjechałem do domu i według mnie gdyby kompresor nie miał siły to nie podniósłby auta w trybie podniesienia. Auto przez noc opada do tego stopnia że przednie koło chowa się w nadkole także kolorowo nie jest . Byłem u innego mechanika powiedział że to Amortyzator ( cena za nowy około 7 tyś zł ) i tutaj pojawia się coś czego nie mogę zrozumieć w aucie opada cała lewa strona ale gdy ustawiłem je w tryb podnośnika ( chciałem posłuchać może jakieś syczenie niestety bez rezultatu) zostawiłem auto na noc w trybie podnośnika i odziwo odpadł tylko lewy przód, tył idealnie czy w trybie podnośnika zablokowane są jakieś zaworki , gdzieś na forum wyczytałem że przód ma powiązanie z tyłem ale czy gdy włącze tryb podnośnika pneumatyka blokuje coś między tyłem a przodem ?

Czy jest realna usterka kompresora szczerze nie neguje tego ale jeżeli auto sie unosi to wydaje mi się że to raczej nieszczelność w układzie albo rzeczywiście ten przedni amortyzator puszcza a bez trybu podnośnika powietrze ucieka z całej strony właśnie przez niego

Prosiłbym o informacje czy są jakieś blokady miechów w trybie podnośnika lub może jakieś krytyczne miejsca gdzie przewód może się przetrzeć , prosiłbym o pomoc bo najsensowniej wypada ten amortyzator ale nie chce 7 tys od tak się pozbyć . Z góry dziękuję za pomoc .
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-01-02, 00:08   

chrn1 napisał/a:
są jakieś blokady miechów w trybie podnośnika lub może jakieś krytyczne miejsca gdzie przewód może się przetrzeć
Najczęściej blok zaworowy/rozdzielacz się rozszczelnia także od tego bym zaczął sprawdzanie. Równie dobrze może to być też amortyzator, którego naprawa kosztuje coś około 1500 zł.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2017-01-02, 00:28   

chrn1

a bierzesz pod uwage pojechac do serwisu audi ?
tutaj nawet najlepszy ekspert, jednak na odleglosc, niewiele pomoze.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-01-02, 05:51   

chrn1,

Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-02, 05:53   

Z cena amorka przesadziles bo jowe to tak ze 4tys max :) ale przody mozna smialo zregenerowac. Zawory pneumatyczne raczej najzadziej padaja (chyba ze czujnik w nich), ale tutaj to ewidentna niesz zelnosc.

Wrazenie opadania tylu powstaje jak jedno kolo idzie w dol w przodu i ciagnie za soba ciezarem strone druga lub tyl...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-01-02, 11:16   

chrn1 napisał/a:
są jakieś blokady miechów w trybie podnośnika lub może jakieś krytyczne miejsca gdzie przewód może się przetrzeć

Każdy amorek ma swój zawór i jest również zespół zaworów odpowiadający właśnie za sterowaniem powietrzem we wszystkich amorkach.

Jeżeli nikt tam nic nie ruszał, nie rozkręcał i auto nie uległo jakiemuś uszkodzeniu to moim zdaniem nie ma żadnego miejsca gdzie przewód może się przetrzeć, załamać, przeciąć.

danishow napisał/a:
Najczęściej blok zaworowy/rozdzielacz się rozszczelnia także od tego bym zaczął sprawdzanie. Równie dobrze może to być też amortyzator, którego naprawa kosztuje coś około 1500 zł.

W bloku zaworów to pada najczęściej czujnik ciśnieniowy ale jeżeli nikt tam nic nie dłubał to raczej rzadko się rozszczelniają.
Wg. mnie powodem opadania zawieszenia najczęściej bywają jednak amorki :)

drago_o napisał/a:
Z cena amorka przesadziles bo jowe to tak ze 4tys max :)

Nowy w ASO przedni kosztuje 7975pln :)

drago_o napisał/a:
... ale przody mozna smialo zregenerowac.

Polecam regenerację, jest skuteczna.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-02, 11:26   

FOSS napisał/a:
drago_o napisał/a:
Z cena amorka przesadziles bo jowe to tak ze 4tys max

Nowy w ASO przedni kosztuje 7975pln


Nie byłem świadomy, bo jak pytałem poza ASO to za, podobno, OEM przód-komfort 3600zł wołali :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2017-01-02, 13:04   

Również polecam regenerację.Ja już czwarty rok smigam na takich.Sa firmy gdzie możesz oddać swój i wziąć zregenerowana wychodzi taniej <okok>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-01-05, 18:45   

http://allegro.pl/arnott-...5541092081.html

nowy tez da się taniej kupić niż w aso.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-01-05, 21:56   

raftor napisał/a:
http://allegro.pl/arnott-audi-a8-d3-amortyzator-pneumatyczny-sport-i5541092081.html

nowy tez da się taniej kupić niż w aso.

Nie wiem jak to rozumieć...
"Oryginalny amortyzator OEM został odbudowany przez fabrykę Arnott w USA.
Całkowicie rozłożony, sprawdzony i od nowa zabezpieczony przed korozją.
Wszystkie zużyte elementy zostały wymienione na fabrycznie nowe.
Nowy miech firmy ContiTech ma 4 warstwową gumową membranę, która jest dużo mocniejsza od oryginalnie montowanej.
Produkt posiada dwuletnią gwarancję tak jak w przypadku fabrycznie nowego amortyzatora."


Niby nowy... ale "rozłożony" i "odbudowany" i "wszystkie zużyte elementy wymienione na fabrycznie nowe"....
to chyba jednak regenerowany.
Może jakości nowego i gwarancja jakby nie było jest ale fabrycznie nowe to chyba nie są <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2017-01-05, 22:24   

A tu jeszcze coś takiego :
http://fr.aliexpress.com/...udi-a8-air.html <hmm>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
james_dean 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: James
Jeżdzę: Audi a8 d3
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 5
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-06, 18:31   

Witam
ja mam problem z kompresorem tego typu że :
ogólnie kompresor zachowuje się prawidłowo tzn trzyma poziom, opuszcza i podnosi normalnie itp
ale jeśli rozpędzę się powyżej 40 km/h to kompresor zaczyna dmuchać cały czas aż do zatrzymania i puki jest zimny to chodzi cicho a jak się już rozgrzeje to jak traktor
Dodam jeszcze że gdy podczas jazdy zmienie z comfort na lift lub odwrotnie to kompresor się wyłącza i po chwili znowu zaczyna bić powietrze
Jaka może być przyczyna ? czy może to być czujnik temperatury kompresora czy może coś jeszcze ?
Proszę o sugestie
Pozdrawiam
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-06, 18:38   

Po rozpędzeniu auta powyżej tej prędkości kompresor zaczzyna pompować zasobnik. Może masz tam nieszczelność i nie potrafi nabić go?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
james_dean 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: James
Jeżdzę: Audi a8 d3
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 5
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-06, 19:26   

a gdzie jest ten zasobnik i na co zwracać uwagę ?

[ Dodano: 2017-01-06, 19:27 ]
czytałem wiele postów o tych kompresorach ale nigdzie nie znalazłem przypadku jak mój
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-06, 19:37   

Jeśli dobrze pamiętam to tylne nadkole po stronie kierowcy.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.