Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI ] Co odpowiada za zmianę faz rozrządu?  
Autor Wiadomość
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-26, 22:46   

Ustawić piąty cylinder w górze, czyli na kole pasowym z przodu na wycięcie, zdjąć dekle i ustawić pasek w taki sposób, aby zgrywały się znaczki na wałkach i półpanewkach.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
fsport 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-10-24, 19:43   

Panowie proszę o pomoc .
Silnik 3.7 terkotal łańcuch na nastawniku przy odpaleniu ...
Zaczym się zorientowałem doszło do sytuacje gdzie auto przestało palić na 7 cylinder .
Zdj .1
Kolejne pytanie czy nastawnik można wymienić bez wyciągania silnika .
Dwa czy i w jaki sposób się ustawia owy nastawnik tak żeby się wszystko zgrywało są tam jakieś znaczniki ?

2015-10-24 19.40.44.jpg
Plik ściągnięto 5102 raz(y) 82,77 KB

2015-10-24 19.41.15.jpg
Plik ściągnięto 5102 raz(y) 73,68 KB

_________________
Z BMW NA AUDI
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-24, 19:56   

Kolego zachęcam do szerszej lektury forum-nastawnik nie ma wiele wspólnego z brakiem zapłonu na garku. jak trzepnie to po głowicy. oczywiście że sie da wymienic bez wyciagania silnika a nawet bez wyciagania głowicy a nawet bez zwalania rozrzadu :) Ale o tym szerzej na forum.
 
 
McBoss 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 109
Skąd: KO
Wysłany: 2017-07-27, 14:30   

U mnie pojawia sie blad:
17942 - Camshaft Timing Adj. Bank2 (N208)
P1534 - 001 - Short to Plus - MIL ON

Napinacz do wymiany czy moze tylko lancuszek do ustawienia? Ponizej logi z grupy 090, 093, silnik rozgrzany (90st).



Grupy 090, 093: http://vaglog.pl/log-090_093_M44527O.html
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-07-27, 14:37   

Zrób logi w trakcie jazdy , zwarcie do plusa sugeruje uszkodzoną cewkę nastawnika
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
McBoss 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 109
Skąd: KO
Wysłany: 2017-07-28, 17:09   

Zrobilem log dynamiczny, ale VagComem, a nie VCDSem. Nie zawsze laczy mi sie z ECU silnika i dzisiaj tez nie mial ochoty :/

Nie wiem czy sie nadaje ten log:
Grupy 090, 093: http://vaglog.pl/log-090_093_x8mD0.html

[ Dodano: 2017-08-18, 19:48 ]
Żeby cewkę napinacza wymienić musze go całego wyciągnąć czy obejdzie się bez demontażu??
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-08-18, 20:15   

McBoss napisał/a:
Żeby cewkę napinacza wymienić musze go całego wyciągnąć czy obejdzie się bez demontażu??


tylko wtyczka i dwa torxy :]
 
 
McBoss 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 109
Skąd: KO
Wysłany: 2017-08-20, 18:05   

moze ma ktos na sprzedaz sama cewke do lewego napinacza??
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-08-20, 18:16   

Spisz numery i poszukaj na allegro
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
McBoss 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 109
Skąd: KO
Wysłany: 2017-09-09, 15:02   

U mnie temat zakonczony pomyslnie po wymianie cewki napinacza :-)
 
 
Piolo 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A6 C5 /A8 D3
Dołączył: 09 Kwi 2017
Posty: 1
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2017-12-11, 21:44   

Witam. Też przerabiałem temat z cewką nastawnika, jakiś czas był spokój a teraz przy odpalaniu na zimnym coś zagrzechocze, przez sekundę czy dwie, poza tym zauważyłem że nie zawsze ale nie raz po zgaszeniu silnika jest luźny w górnej części pasek rozrządu, jak silnik pracuje jest napięty, mechanik twierdzi że przyczyną tego może być napinacz paska, ponoć lubią się pierniczyć, co za tym idzie może być to tez przyczyną tego grzechotania. Nie wiem ile w tym jest prawdy.
_________________
piolo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.