Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-08-28, 21:33   

mnie by puscili z torbami po 3 montazach i ciaglym denerwowaniem sie
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-28, 21:40   

Maciek, Ty byś w psychiatryku wylądował :D :D :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-29, 06:54   

A skądże preston by podpalił ASO :D
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-08-29, 14:34   

Albo napinacze zdrożaly albo ja coś pokreciłem. 2400 w detalu, 2000 z rabatem.
Cena mocno zaporowa.

Więc jest jakaś alternatywa dla ori napimaczy? Te allegrowe nie nadadzą się?
Pana z inowrocka jedni polecają, drudzy odradzaja, nie wiem już co zrobić.
Wstyd odpalać przy ludziach, mocy nie ma...
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-29, 15:05   

zegar napisał/a:
mocy nie ma...


łooo ale jak mocy nie ma to już grubo musi być...

zegar napisał/a:
Więc jest jakaś alternatywa dla ori napimaczy? Te allegrowe nie nadadzą się?


wiesz...ryzyk fizyk...zależy na jaką partię trafisz. Ja trafiłem i już 2 lata latam. A kupiłem ostatnio zawiehe MS tak polecaną przez wszystkich i banan tygodnia nie wytrzymał .. <bezradny>

jest ryzyko jest zabawa :D głupie to wiem <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-08-29, 15:35   

Nie ma, nie ma, obroty w górę, ryk z tłumików a jeździe jakby mógł a nie chciał.
Dolu nie ma, bo od 3 tys to idzie jakoś.
Pamiętam jak kupiłem.... lekko pedał gazu ruszyłem i rwał do przodu, teraz tego nie ma <bezradny>

2x2000zl to to samo co 8x500 z allegro, może któryś się w końcu trafii dobry <faktycznie>

Martin, od kogo kupiłeś?
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-29, 15:49   

zegar napisał/a:
2x2000zl to to samo co 8x500 z allegro, może któryś się w końcu trafii dobry


hahah dobre to ... tylko dolicz jeszcze 4x robociznę, chyba ze sam robisz ;)

zegar napisał/a:
Martin, od kogo kupiłeś?


ja brałem z Inowrocka od tego gościa Pitstop Dinocars...jakoś tak
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-08-29, 17:13   

Nastawników sam nie zrobię, bo z tego co czytałem to trzeba wałek demontować??

Też zamówie u niego, o ile bedzie mial na stanie, bo gość z alle co miał pięć dyszek taniej, ma niby tylko prawe, lewych brak, aaa jakoś tak mało konkretnie mi odpisał.

w ciągu miesiąca ogarnę te nastawniki i zobaczymy co dobrego z tego będzie.
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2016-08-29, 18:57   

Sprawdź w logach czy rzeczywiście masz takie rozbieżności . Ojciec jak wymienił moduł to też poczuł różnicę w mocy.
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-08-29, 19:07   

Jeszcze nie wiem co i jak logować w 4.2, do tej pory tedeikiem latalem.
Ale jestem pewny na 99% że to wina nastawników, bo czym głośnie trzaskały przy rozruchu tym czuć było, że auto wolniej jedzie. Na chwile obecna przy ruszaniu gdy dodaje gazu też słychać lekko napinacze.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-08-29, 20:41   

no to totalna agonia juz jest .... obys silnika nie schrzanil
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-29, 20:45   

zegar, Ty wymieniaj te nastawniki czym prędzej, żebyś tfu tfu nie miał zaraz sinika do wymiany <boisie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-08-29, 20:59   

Wiem, wiem... oszczędzam go jak mogę, musi jeszcze troszkę wytrzymać i naprawie to.
Powiecie mi na szybko co i jak długo logować? Zrobię przed i po. VCDS opanowany mam.
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-08-29, 21:02   

zegar - a jak odpalasz na ciepłym to też słychać ?
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-08-29, 21:53   

Najgorzej jest po nocy, czyli jakies 8h postoju, pozniej mozna zgasic i odpalic i juz cisza.
Po tym jak silnik osiagnie 90 stopni i postoi z godzine tez trzaska przy rozruchu dosc glosno, ale nie tak jak po calej nocy.
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.