Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Nagle kiepsko odpala  
Autor Wiadomość
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-03-05, 17:50   [D2 00 3.3TDI ] Nagle kiepsko odpala

Witam, mam taki problem. Otóż od wczoraj moja ósemka kiepsko odpala. Tzn. rano wstaję, auto jest zimne, zapala ok, pojeżdżę, zagrzeję auto i jak zgaszę a później od razu odpalę to jest jeszcze ok, ale jak postoi chwilę i pójdę odpalić to jest masakra. Kręci jak głupia (rozrusznik nie dawno robiony), ale nie umie zapalić, tak jakby pompa za słabo pompowała paliwo i trzeba długo kręcić żeby napompowała tyle ile trzeba. Od razu wziąłem się za VCDSa i znalazłem takie błędy:

3 Faults Found:

17472 - Fuel Pressure Regulation
P1064 - 35-10 - Mechanical Failure - Intermittent
17567 - Signals from MAF-1 and MAF-2
P1159 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Readiness: N/A

Dodam, że ostatnio auto jest trochę mułowate tzn. jak dam kickdown'a to auto trochę myśli, zabiera się i nagle przyspiesza. Widzę też, że jest błąd maf-1 and maf-2 czyli przepływka co nie? Pooglądałem trochę bloki pomiarowe i zauważyłem też że jedna przepływka trzyma się wartości 700,4 chyba a druga 300mg. Nie wiem jakie wartości są prawidłowe dla przepływomierza w 3.3. Falują mi też trochę obroty ale to niekiedy, może to od przepływki? Błędy usunąłem, pojeździłem trochę, podłączyłem VCDSa ponownie i nie pojawiły się z powrotem, ale auto dalej kiepsko odpala. Wrzucę filmik za jakiś czas. Co myślicie? Pompa paliwa? Pompa wtryskowa? Pierwszy błąd jest odnośnie ciśnienia, drugi przepływka, a trzeci doładowanie, tak wyczytałem.
Filmik: https://youtu.be/U0iplUAEcco
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-03-18, 08:08   

Wtryski do sprawdzenia
 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 56
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 231
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2017-03-19, 20:21   Re: Nagle kiepsko odpala

SamackA8 napisał/a:
Witam, mam taki problem. Otóż od wczoraj moja ósemka kiepsko odpala. Tzn. rano wstaję, auto jest zimne, zapala ok, pojeżdżę, zagrzeję auto i jak zgaszę a później od razu odpalę to jest jeszcze ok, ale jak postoi chwilę i pójdę odpalić to jest masakra. Kręci jak głupia (rozrusznik nie dawno robiony), ale nie umie zapalić, tak jakby pompa za słabo pompowała paliwo i trzeba długo kręcić żeby napompowała tyle ile trzeba. Od razu wziąłem się za VCDSa i znalazłem takie błędy:

3 Faults Found:

17472 - Fuel Pressure Regulation
P1064 - 35-10 - Mechanical Failure - Intermittent
17567 - Signals from MAF-1 and MAF-2
P1159 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Readiness: N/A

Dodam, że ostatnio auto jest trochę mułowate tzn. jak dam kickdown'a to auto trochę myśli, zabiera się i nagle przyspiesza. Widzę też, że jest błąd maf-1 and maf-2 czyli przepływka co nie? Pooglądałem trochę bloki pomiarowe i zauważyłem też że jedna przepływka trzyma się wartości 700,4 chyba a druga 300mg. Nie wiem jakie wartości są prawidłowe dla przepływomierza w 3.3. Falują mi też trochę obroty ale to niekiedy, może to od przepływki? Błędy usunąłem, pojeździłem trochę, podłączyłem VCDSa ponownie i nie pojawiły się z powrotem, ale auto dalej kiepsko odpala. Wrzucę filmik za jakiś czas. Co myślicie? Pompa paliwa? Pompa wtryskowa? Pierwszy błąd jest odnośnie ciśnienia, drugi przepływka, a trzeci doładowanie, tak wyczytałem.
Filmik: https://youtu.be/U0iplUAEcco


Miałem dokładnie to samo , czyli podczas rozruchu ciepłego silnika ,, rozkręcał się ,, wymieniłem 2 wtryski na inne używane i pali normalnie . Czy to jest przyczyna w Twoim przypadku to nie wiem . Pozdrawiam
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-03-19, 20:23   

Mam używane sprawne wtryski jakby co
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-04-06, 11:50   

Samochód po 2 dniach od napisania tematu zaczął odpalać normalnie, jeżdżę już miesiąc i odpala ok, nie wiem o co tu chodzi. Na razie nic się nie dzieje, co do wtrysków to były robione ok rok temu
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.