Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Po mrozach nie odpala  
Autor Wiadomość
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-14, 21:40   [D2 00 3.3TDI ] Po mrozach nie odpala

Witam. Problemów nie ma końca.
W ostatnie mrozy sięgające -20stopni odpaliłem na chwilę autko.
Po chodziło 2-3min i zgasło. Tak po prostu już nie odpaliło.
Padło na filtr paliwa.
Dziś wymieniłem filtr, zalalem ropą, do baku dodałem 20L i auto nie odpala.
Kręci i kręci. Paliwo do filtra do chodzi, z powrotu też leci, ale na wtryskach brak ciśnienia.
Po zastosowaniu plaka auto chodzi do puki traktuje się go plakiem. Kręcone rozrusznikiem mnóstwo razy. Zero życia.

Ma ktoś jakiś pomysł co mogło się stać? Może miał już ktoś taki problem?
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-14, 21:52   

Za filtrem może się parafinka wytrąciła. Ja tak samo walczę ale z 1.9 tdi - identyczny objaw. Spróbuj opalarką bądźw gorszym wypadku rozgrzać cały układ wtryskowy, może puści. A jak nie to czyścić.
_________________
I`m the LPG master
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-15, 15:44   

Dziś podlacżyłem auto pod kompa i wypaliło błąd mechaniczne uszkodzenie pompy.
Po skasowaniu błąd drugi raz się nie pojawił. Nie dało mi to spokoju i widząc, że jest powietrze między pompą wstępną co jest na głowicy a pompą CR doszedłem do momentu, że paliwo jednak nie dochodzi nawet do filtra. Ztad stary filtr paliwa był też pusty.

Wychodzi na to, że któraś pompa , albo w baku albo progowa się zawiesza luz też ją szlak trafił.
Jak do tego dość żeby nie wymieniać na palę
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-15, 16:11   

To mamy identyczny problem. Ja zamierzam:

1. Wyciągnąć pompę i oczyścić ją, przepłukać itd.
2. Wywalić całe paliwo z baku, łącznie z syfami (parafiną) - można zlać do bańki i przetrzymać do lata
3. przeczyścić węże, przewody idące do filtra i za filtrem (parafina to takie coś jak cholesterol)
4. Pompę sprawdzić na krótko czy w ogóle działa i jak pompuje
5. W dobrym wypadku poskładać wszystko do kupy, zalać zajebistym paliwem + jakiś dodatek na przeczyszczenie
6. Zagrzać cały samochód w garażu
7. Nabić baterię
8. I jazda

Możesz zrobić to samo.
_________________
I`m the LPG master
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-15, 16:17   

Filtr już wymieniłem.
Paliwo zalalem
Wychodzi ze któraś pompa nie chodzi albo w baku albo progowa.
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-15, 17:38   

To narazie nie pal na tym nowym fitrze bo znowu go może zawalić. Musisz dobrać się do pomp niestety.
_________________
I`m the LPG master
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-15, 17:47   

Ja rozcialem ten stary i był czyaciutki.
 
 
D0l0R 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 22
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-01-31, 18:40   

I może na palic na plaka ( zawiera silikon) lepiej już kupić zwykły starter
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-31, 18:43   

Diagnoza jest. Pompa w baku ledwo chodzi. W sitku pod pompą w koszu pełno jakiś czesci plastikowych jakby łopatki z pompy.

[ Dodano: 2017-02-19, 07:21 ]
Pomp w baku wymieniona. Auto wróciło do żywych.

Pozdrawiam serdecznie
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-02-19, 10:10   

Super. A u mnie była super pirdoła. Styki przy przekaźniku zaśniedziały :)
_________________
I`m the LPG master
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.